• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Actieve under seat subwoofer

Gestart door Blazer, 21 november 2024, 20:21:59

Vorige topic - Volgende topic

Blazer

Hallo ,

Ik zou in mijn camper  een actieve subwoofer willen plaatsen aangesloten op het origineel 10" U connect systeem van mijn Fiat Ducato .
deze zou dan onder de bestuurderszetel komen en daar heb ik wel een mooie ruimte van ongeveer een 35 x 30 x 19 cm
Nu het aanbod online is enorm en weet gewoon niet meer wat ik moet kiezen .
Wat is nu een zeer goed merk ?
en wat raden jullie mij aan , opgelet hij moet wel een High level input hebben !

Heintje

Dan zou ik niet kijken voor een home-subwoofer, want die kan niet tegen vocht en afwijkende temperaturen. Daarnaast passen ze ook niet in de bedoelde ruimte.
Ik zou kijken voor iets uit de range van car-audio producten, dat blijft wel heel.

En ik denk dan dat je qua maten ergens terecht komt in subwoofers die voor de reservewiel-ruimte bedoeld zijn, of bij een losse car-audio versterker met een sub-luidspreker in een zelf op maat gemaakte behuizing.
Vraag in dat laatste geval wel eentje die geschikt is voor jouw netto-volume en vraag dan ook voor welk type kast (basreflex of tuned port) en welke (poort-)maten daarbij horen.

MYRYAD

In een vorige auto, citroen C5, uitvoering exclusieve, zat fabrieks subwoofer. Er zijn meerdere auto modellen die dat hebben. De luxe uitvoering honda CRV ook. Dtel je vraag op een auto forum.
Of ga "graven" op gebruikte auto onderdelen van de landelijke demontage bedrijven.

Blazer

oké , alvast bedankt voor jullie reaktie ik ga ff polsen op een autoforum

Geen hond

Ik denk serieus dat dit board totaal zinloos is wegens onvoldoende belang in dit gedeelte .
Of is dat onterecht?
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

minplus

Denk het; ik zie hier toch veel mensen geholpen worden.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Geen hond

Heintje

Als ik wat kan bijdragen zet ik er wat in.

Oeps, het woord "zinnigs" vergeten.  ;D

Geen hond

Citaat van: Heintje op  3 december 2024, 17:27:17Als ik wat kan bijdragen zet ik er wat in.

Oeps, het woord "zinnigs" vergeten.  ;D
Dat weet ik en zie ik ook .