CD verzamelaars, ze bestaan!

Gestart door Sytze Fliege, 22 april 2017, 21:48:17

Vorige topic - Volgende topic

Benco

En jaaaa er zitten we een aantal exemplaren tussen die niet op spotify oid terug te vinden zijn , dus heef het toch iets van bewaarwijn...

Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Benco

En Jones kiest er regelmatig eentje uit die die dan maar draai voor haar  ;D  8)

Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

minplus

If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

Bellini

De plankjes herschikken, dan kan je een rij CD's extra kwijt  ;)

minplus

Ziet er rustig uit vergeleken met hier.

Bellini

minplus

Tjeezus, de symfonieën van Mahler 10x compleet.. :)

Clan V1.2

Citaat van: minplus op  4 juli 2025, 12:03:30Tjeezus, de symfonieën van Mahler 10x compleet.. :)
Ach, dat zegt niet zoveel, ik heb deze symphonien in 5 boxen compleet, met de bekendste orkesten en dirigenten.
Mijn favoriet is de 16 cd box van het Mahler Feest uit 1995. En ja, zoals de man vertelt, je ontdekt weer steeds iets nieuws.

Mvrgr.
Geen van die dingen bestaan buiten de verhalen die mensen bedenken en aan elkaar doorvertellen.
Er zijn geen goden in het heelal, geen naties, geen geld, geen mensenrechten, geen wetten en geen rechtsgang buiten de collectieve bedenksels van de mensheid.

Bron: boek Sapiens van Yuval Noah Harari.

minplus

Clan V1.2

Gezien mijn leeftijd hoop ik dat de collectie bij de jongere generatie terechtkomt. Er zijn er voldoende die geïnteresseerd zijn in de klassieke muziek.

Mvrgr.
Geen van die dingen bestaan buiten de verhalen die mensen bedenken en aan elkaar doorvertellen.
Er zijn geen goden in het heelal, geen naties, geen geld, geen mensenrechten, geen wetten en geen rechtsgang buiten de collectieve bedenksels van de mensheid.

Bron: boek Sapiens van Yuval Noah Harari.

Bellini

Citaat van: minplus op  4 juli 2025, 12:03:30Tjeezus, de symfonieën van Mahler 10x compleet.. :)

Waarschijnlijk ironisch bedoeld want aan tien complete sets met Mahler symfonieën zit je zo.