• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Welke muziek staat er nu op ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:48:08

Vorige topic - Volgende topic

morph

"Guitar" is ook verkrijgbaar (geweest) als dubbel-lp. Met wat minder nummers dan de dubbel-cd.

morph


ani difranco - out of range
cd

Sytse Fliege

Citaat van: Jeronimo op 30 juli 2020, 09:54:44David Sylvian & Holger Czukay

Wow, dat is een combinatie die ik echt in mijn ergste nachtmerries niet had kunnen bedenken!

Morgen maar eens naar luisteren, ik ben benieuwd.

PS: De avond alhier met Jeronimo doorgebracht en géén muziek geluisterd, met recht een unicum! Wel gezellig trouwens :)



Ach, kikker toch op!

Jeronimo

Citaat van: Opa Spylac op 30 juli 2020, 23:18:20
Citaat van: Jeronimo op 30 juli 2020, 09:54:44David Sylvian & Holger Czukay
Wow, dat is een combinatie die ik echt in mijn ergste nachtmerries niet had kunnen bedenken!
;D  ;D  Goed te hebben bijgepraat gisteren.

Rogers Hifi

Róisín Murphy- Something more

Nieuwe single van haar, ook weerin afwachting van haar nieuwe album


Sytse Fliege

Ik heb dat David Sylvian en Holger Czukay gedoe beluisterd en nee, niet echt. Arme Holger trouwens, ook al zie ik niet echt wat zijn bijdrage is. Maar dat je zo diep kunt zakken...  :'(

 ;D

Hier geen muziek op het moment helaas, vriendinlief is aan het thuiswerken (lees: videobellen). 't Wordt tijd dat ze weer naar kantoor mag...

Ach, kikker toch op!

RenéN

Citaat van: Opa Spylac op 31 juli 2020, 12:23:05Ik heb dat David Sylvian en Holger Czukay gedoe beluisterd en nee, niet echt. Arme Holger trouwens, ook al zie ik niet echt wat zijn bijdrage is. Maar dat je zo diep kunt zakken...  :'(

 ;D
Nee hé, voor mij ook niet. De LP is een miskoop, en gaat in de verkoop. Deze is wel voor échte hardcore fans  ::). Heb overigens Holger Czukay samen met Jah Wobble en Jaki Liebezeit op een EP, mooi album....

Jeronimo

31 juli 2020, 15:37:29 #105382 Laatste wijziging: 31 juli 2020, 15:40:11 door Jeronimo
Citaat van: RenéN op 31 juli 2020, 14:22:26
Citaat van: Opa Spylac op 31 juli 2020, 12:23:05Ik heb dat David Sylvian en Holger Czukay gedoe beluisterd en nee, niet echt. Arme Holger trouwens, ook al zie ik niet echt wat zijn bijdrage is. Maar dat je zo diep kunt zakken...  :'(
 ;D
Nee hé, voor mij ook niet. De LP is een miskoop, en gaat in de verkoop. Deze is wel voor échte hardcore fans  ::). Heb overigens Holger Czukay samen met Jah Wobble en Jaki Liebezeit op een EP, mooi album....
Tsja, ik ben hard core fan. Het is gewoon te kort. ;D

Jeronimo

31 juli 2020, 15:39:40 #105383 Laatste wijziging: 31 juli 2020, 15:43:58 door Jeronimo
Oh Sees - Smote Reverser (2LP 45 RPM, 2018, US). Eerder gepost. Prog met psych, Kraut en en fusion elementen. Leuke mix.



Album

Luxwood

Frank Zappa - You Can't Do That On Stage Anymore Vol.3

Tdo


Lydia Ainsworth - Darling of the afterglow

2017, CD
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

Jeronimo

Via Darling of the afterglow bij Right from real  uitgekomen. Apart. Ga ik eens nader uitpluizen. Had nog niet eerder van haar gehoord.  8) 

Jeronimo

Dream Theater ‎â€" Train Of Thought (CD, 2003 enhanced, EU)



As I am

Tom!

Leuk, een nieuw album van Roisin Murphy... dat durf ik ongeluisterd te kopen.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Rogers Hifi

Citaat van: Tom! op 31 juli 2020, 18:59:57Leuk, een nieuw album van Roisin Murphy... dat durf ik ongeluisterd te kopen.

Komt nu in augustus uit. Sluit me daar natuurlijk bij aan ☺