• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Welke muziek staat er nu op ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:48:08

Vorige topic - Volgende topic

minplus

Het nummer klinkt wel leuk maar is een verschuiven naar de middenmoot vergeleken met waar ze vandaan komt.
Beetje in de lekkere helft van 13 in een dozijn, zeg maar.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Luxwood


Tom!

Citaat van: minplus op 31 juli 2020, 19:44:52Het nummer klinkt wel leuk maar is een verschuiven naar de middenmoot vergeleken met waar ze vandaan komt.
Beetje in de lekkere helft van 13 in een dozijn, zeg maar.
Ik kan er wel aan wennen. Lekker makkelijk in het gehoor, heeft wel radiopotentie. Op het album zal wel weer wat mafs en buitenissigs staan zoals we van haar zijn gewend.

Dit gaat in elk geval op de iPod. Ik hoop dat ze ook weer gaat touren.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Ik ook, maar met 100 man in een zaal voorlopig weinig kans dat je een kaartje te pakken krijgt.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Jeronimo

2xCD-r compilatie van de compilatie  Yes ‎â€" In A Word: Yes (1969 - ) (5CD, 2003, EU)





Roundabout

Jeronimo

Dominic Miller ‎- Silent Light (LP, met download code voor MP3, 2017, Duitsland). ECM-label.



Water

Jeronimo

Frank Zappa - Shut Up 'N Play Yer Guitar (3LP, 1981, Nederland). Door velen al gepost.



https://www.discogs.com/Frank-Zappa-Shut-Up-N-Play-Yer-Guitar/release/395323



Sytse Fliege

Naar aanleiding van jouw opmerking over darmsnaren (ander topic) deze oude vriend maar weer eens van stal gehaald (dit blijft een magisch album);

Enzo Capuano - Storia mai scritta (1975)



Album / https://youtu.be/Kmx535w87Tw
Ach, kikker toch op!

Rogers Hifi

Protomartyr - Porcessed by the boys

Alles wat maar fout is kan toch nog samensmelten tot wat goeds. Staat op hun laatste album Ultimate success today


Jeronimo

Citaat van: Rogers Hifi op  1 augustus 2020, 10:16:56Protomartyr - Porcessed by the boys
Alles wat maar fout is kan toch nog samensmelten tot wat goeds. Staat op hun laatste album Ultimate success today
Dat album en Relatives in descent staan genoteerd! Er gaat immers daarin wel erg veel erg goed. Dank man!

Jeronimo

Burning Spear - Live (LP, 1977, UK)



Album

Rogers Hifi

Op dit moment The Buffalo grass boys met Mistakes. Leuk album dat qua zangstem neigt naar Adam Duritz van de Counting Crows. Ik was net de eerste stream van het nummer. Album moet nog uitkomen. Dit is echt vers van de pers..


Luxwood


Rogers Hifi

Lothar and the Hand People - Come along the exodus 1966 . Band uit Denver die dit album gisteren uitgebracht. Erggg lekkere muziek



Luxwood