• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Welke muziek staat er nu op ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:48:08

Vorige topic - Volgende topic

Benco



Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Jeronimo

15 februari 2021, 19:20:07 #106861 Laatste wijziging: 15 februari 2021, 19:24:45 door Jeronimo
Opeth - In Cauda Venenum (4LP, gekleurd vinyl, 2CD, 1 Bluray, 2019, lim.ed. box set, Duitsland). Eerder gepost. De CD's. En nog een poging: gelet op de eigentijdse prog rock die dit album bevat kan OpaS dit wellicht ook waarderen. Anders Rogers?





Album

Tdo



Angus & Julia Stone - Snow

2017, Ltd ed 45 RPM vinyl
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

ShaggyNL


Swing Journal Jazz Workshop 1 (Terumasa Hino Concert) | Nippon Columbia YS-7509-CT, LP Japan, reissue november 1977, tact jazz series

Live, Ginza Yamaha Hall, 22 november 1968
Klinkt gelukkig niet als vele andere opnamen uit 1968.

Terumasa Hino Quintet
Terumasa Hino: trumpet
Takeru Muraoka: tenor saxophone
Hiromasa Suzuki: piano
Motohiko Hino: drums
Kunimitsu Inaba: bass

Terumasa Hino Orchestra
Terumasa Hino: trumpet
Sigeo Suzuki: alto saxophone
Takeru Muraoka: tenor saxophone
Shunzo Sunahara: baritone saxophone
Hiromasa Suzuki: piano
Koji Hatori: trumpet
Tetsuo Fushimi: trumpet
Hiroshi Suzuki: trombone
Yasushi Ichiura: trombone
Kiyoshi Sugimoto: guitar
Motohiko Hino: alto saxophone
Kunimitsu Inaba: bass
Luxman | JK Acoustics | Stax | Audio-Technica | Sony | Yamamoto Soundcraft

Jeronimo

Wat mij nog steeds verbaast, de kwaliteit van jazz in de 60'r jaren niet alleen in Nederland, maar ook in Japan. How come?

Jeronimo

16 februari 2021, 21:41:50 #106865 Laatste wijziging: 16 februari 2021, 21:43:59 door Jeronimo
Wat mij steeds meer begint te irriteren is de zoekfunctie. Ik zoek n.a.v. de post van ShaggyNL op een eerder door mij gepost album van de Boy Edgar Big band. Krijg ik een totaal ander resultaat (wat op zichzelf wel weer leuk was, want daardoor een leuke tip van KT88 opgemerkt:https://audiofreaksforum.nl/index.php?topic=4735.msg1806412#msg1806412 inzake een album van Pumpkin - Go on (1975), maar ik krijg bij mijn zoekactie op Boy Edgar Big band LP mijn post over dit album niet). Wat een kt functie. Hou van de muziekbijdragen op dit forum, deze functie evenwel is beneden par. Is het kunnen zoeken m.b.v. boleaanse operatoren nou zo ingewikkeld of kostbaar? Zelfs google kan het op basaal niveau.

morph

Citaat van: Jeronimo op 16 februari 2021, 21:41:50Is het kunnen zoeken m.b.v. boleaanse operatoren nou zo ingewikkeld of kostbaar? Zelfs google kan het op basaal niveau.
De zoekfunctie is die van de forumsoftware.

Maar het zou kunnen dat je destijds een tikfoutje hebt gemaakt...

morph

Citaat van: Jeronimo op 16 februari 2021, 21:33:02Wat mij nog steeds verbaast, de kwaliteit van jazz in de 60'r jaren niet alleen in Nederland, maar ook in Japan. How come?
Die was ook hoog in de VS en bijvoorbeeld Zweden. Er was ook nogal wat internationale samenwerking door avontuurlijk aangelegde muzikanten.

Jeronimo

Citaat van: morph op 16 februari 2021, 22:19:51
Citaat van: Jeronimo op 16 februari 2021, 21:33:02Wat mij nog steeds verbaast, de kwaliteit van jazz in de 60'r jaren niet alleen in Nederland, maar ook in Japan. How come?
Die was ook hoog in de VS en bijvoorbeeld Zweden. Er was ook nogal wat internationale samenwerking door avontuurlijk aangelegde muzikanten.
VS uiteraard, Zweden geldt nu nog, maar ik weet alleen maar betrekkelijk recent en via ShaggyNL dat het ook in Japan groot was.

Jeronimo

17 februari 2021, 22:10:55 #106869 Laatste wijziging: 26 februari 2021, 11:45:19 door Jeronimo
Jan Garbarek â€" Rites (2CD, 1998, Duitsland). Ook via ShaggyNL. 8)

Ook voor een plaatje van deze is het te donker hier.



Rites

morph


Lou Rhodes - One Good Thing
lp

morph


Tori Amos - Unrepentant Geraldines
2lp

theo technics

Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood (1977) drager: CD

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

morph

Ha, leuk. Die heb ik onlangs ook weer eens gedraaid.

Maar nu:


The Temptations - All Directions
lp

theo technics



The best Of
Alan Parsons Project. Drager vinyl.
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.