• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Welke muziek staat er nu op ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:48:08

Vorige topic - Volgende topic

Jeronimo

Patricia Barber ‎– Higher (2x 12" vinyl, 45 RPM, Limited Edition, US). Impex label.



Album

morph


arling & cameron present music for imaginary films
cd

Jeronimo

19 juni 2022, 19:32:47 #108077 Laatste wijziging: 19 juni 2022, 19:34:30 door Jeronimo
Racoon – Spijt Is Iets Voor Later - Artone Session (LP, bruin vinyl, 2022, Nederland).



Het is al laat toch

"Op 1 oktober verleden jaar verscheen het eerste volledig Nederlandstalige Racoon album Spijt Is Iets Voor Later. De maand daarop betrok de band voor een dag de Artone Studio in Haarlem waar ze direct-to-disc alle tien nummers van het album (waaronder de singles Het Is Al Laat Toch, De Echte Vent, Hee Joh Jip en Geef Je Hart Niet Zomaar Weg) opnieuw opnamen. (...) Ook Oceaan werd opgenomen en dat is voor het eerst dat dit nummer op een Lp verkrijgbaar is."

morph


Kevin Ayers - Joy Of A Toy
cd

Robertluistert

Tori Amos - Native Invader 2017
Nooit naar mij luisteren. Ik doe ook maar wat.

Jeronimo

Van ShaggyNl overgenomen.  Kiyoshige Koyama ‎– Symphonic Suite "Nohmen" / "Ainunouta" For String Orchestra (LP, 1965/reissue, Japan). Modern klassiek.



Song of Ainu for Strings

Kiyoshige Koyama, Noh-men (Masks for Play)




minplus

Citaat van: RenéN op 19 juni 2022, 14:40:35
Citaat van: minplus op 14 juni 2022, 17:02:48Aparte dame. :)
Héle aparte dame en ook mooie muziek..... :). Ga haar zien in 2023 in Tivoli - Utrecht of de Oosterpoort - Groningen.... ;D.

Ga haar nog even wat meer beluisteren. Maar ik heb nog nooit kaartjes gekocht voor 1 of 2 jaar later; 1 a 2 maand vind ik meer dan genoeg. 
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Robertluistert

The Aristocrats- Tres Caballeros 2015
Nooit naar mij luisteren. Ik doe ook maar wat.

RenéN

Citaat van: minplus op 19 juni 2022, 21:45:05
Citaat van: RenéN op 19 juni 2022, 14:40:35
Citaat van: minplus op 14 juni 2022, 17:02:48Aparte dame. :)
Héle aparte dame en ook mooie muziek..... :). Ga haar zien in 2023 in Tivoli - Utrecht of de Oosterpoort - Groningen.... ;D.

Ga haar nog even wat meer beluisteren. Maar ik heb nog nooit kaartjes gekocht voor 1 of 2 jaar later; 1 a 2 maand vind ik meer dan genoeg. 
Ik eigenlijk ook niet. Van Tdo was het een Corona-uitstel dus die zijn nog geldig neem ik aan, maar ik wil dit niet missen dus gekocht. Zo zou ik het nu ook doen als er een concert van David Sylvian aangekondigd werd, daarbij wil ik het risico niet lopen dat het uitverkocht is en ik geen kaartjes meer kan krijgen. Dat van Sylvian is Wishful thinking trouwens, want die heeft zijn pensioen al aangekondigd..... ???.

RenéN

Zo, hé hé, druk weekje achter de rug, met bezoek dat dan ook blijft slapen :). Maar ook met een concert van een Fanfarekorps. Ja, écht waar. Met de geluidskunstenaar Sytze Pruiksma én Eric Vloeimans op trompet. De Oergong heette het, een concert op het Wad, bij ondergaande zon. Niet magisch, want daar was het voor mij allemaal zonder ritme en percussie wat te traag voor. Maar wel een bijzonder concert.

Dus nu het bezoek weer weg is heb ik weer even de tijd voor een plaatje:

 

Joan as Police Woman - Real Life

Waarvan ik een paar nummers van op mijn iPod had staan die ik tijdens het hardlopen op had, heerlijk "zwevend" over de heidevelden van mijn hardlooprondje.....

RenéN

Vooruit, nóg eentje:



Spinvis - Dagen van gras, dagen van stro

Vaak live gezien, en nu weer hier, op lp. Fijn album, met bijna allemaal sterke nummers, op "Lotus Europa" na dan. Maar "Flamingo", met Hans Dagelet op trompet, kippenvel weer. Zóóóó mooi....

RenéN

En om de middag mee af te sluiten:



Guy Garvey -  Courting the Squall

De zanger van Elbow, mooie stem en dito album....

Jeronimo

Akira Miyoshi, Makoto Moroi – Concerto Pour Violon Et Orchestre / Suite Concertante Per Violino Ed Orchestra (LP, 1980 reissue, Japan)






morph


Philip Kroonenberg - Some More Time
lp

Jeronimo

G.B. Pergolesi / Margaret Marshall / Lucia Valentini Terrani / London Symphony Orchestra o.l.v. Claudio Abbado ‎- Stabat Mater (LP, 1985, Duitsland). Eerder gepost.



Album