Welke muziek staat er nu op ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:48:08

Vorige topic - Volgende topic

Parker700

Ken um niet vinden op Spotify🙄
Muziek, daar kikker je van op!

B. Gehakt

Wil niet openen maar eindelijk gevonden (en daardoor ook cd3 in mijn eigen verzameling): Discogs klik.
Deskundige

morph

Sytze Fliege

Indietronica :) Uit Quebec!

Holy Fuck - LP (2007)

Super Inuit / https://youtu.be/KUirltt7xeA?feature=shared

Ach, 🐸 toch op!

Gelieve mij niet serieus te nemen, tenzij ik serieus ben

B. Gehakt

Holy Fuck: Super Inuit - Studio.
Deskundige

Jeronimo

Dit album en Anneke van Giersbergen sloegen toen in als een bom. De naschok blijft. Van Giersbergen is nadien alleen maar beter geworden.

Uit de Collection Boxset (5 cassettes, 2020 reissue, EU): Mandylion (1995). Op mijn vers gerepareerde en gereviseerde Nakamichi deck. Hetgeen exact dezelfde tekst is als in een post van 1,5 jaar geleden. ;D

Ik zal mij onthouden van verdere foto's van mijn deck. Hoewel ik er wel ettelijke van wil doen, zo blij ben ik ermee.

Sand and mercury (ik hoor hier ook mooie referenties naar This Mortal Coil)

"Cosmic Key Creations 2020
5 professional produced and sealed cassette tapes in a 2 mm rigid, 2 piece, cardboard box with high gloss lamination.
Including 4 exclusive postcards and a poster.
The "How To Measure A Planet" album comes in a double cassette box that hold 2 tapes with a big Jcard.
Limited to 300 copies. Officially licensed from Century Media."

Clan V1.2

Citaat van: B. Gehakt op  4 oktober 2024, 14:16:37Iets van Ros TopoFiets. Aangezien ik die dubbelcd ooit zonder hoes bij Bender heb gekocht heb ik geen idee welke muziek er opstaat, dat staat ook niet op het label. Wel of het cd1 of cd2 is en dat is dan wel weer handig. Misschien is het een compilatie, da's vrij zeker eigenlijk. Nu staat cd1 op. Kennen jullie die? Schitterend.

Mogelijk is de app 'Shazam' te installeren, als de muziek afgespeeld wordt vindt het feilloos het muziekstuk.
Ik gebruik het in voorkomende gevallen ook.

Mvrgr.
Geen van die dingen bestaan buiten de verhalen die mensen bedenken en aan elkaar doorvertellen.
Er zijn geen goden in het heelal, geen naties, geen geld, geen mensenrechten, geen wetten en geen rechtsgang buiten de collectieve bedenksels van de mensheid.

Bron: boek Sapiens van Yuval Noah Harari.

morph

David Gilmour - Luck and Strange
Blu-ray

B. Gehakt

Marja Ahti: Vegetal negatives. (nb: geen muziek)

Deskundige

Benco

Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

morph

The Raymond Scott Quintette - Microphone Music
2cd

B. Gehakt

Orla Gartland: Woman on the Internet. 2022.
Orla Gartland: Everybody needs a hero. 2024.
Deskundige

morph

OSI - Office of Strategic Influence
2cd

morph

Porcupine Tree -
Signify (1996) / Insignificance (demos 1995-96)
2cd (2003)