Welke muziek staat er nu op ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:48:08

Vorige topic - Volgende topic

B. Gehakt

En als je ooit in de buurt van Nono bent, ietsje ten noorden van Quito, ook daar even kijken hè.
Deskundige

duet

Orchestral Songs vol.1
Shostakovich (GSO. Neeme Jarvi)
JK Prestige Mono Amp(2X),JK ULTIMATE3 PRE-AMPLIFIER,JK ULTIMATE 3 DAC,JK ,kuzma stabi reference,allaerts MC1 boron MKII,JK-reference loopwerk,JK-Ultimate DTluidsprekers ,JK Power Isolator,ThvW cd204,bekabeling Cardas en vd Hul.

morph

Can - Live in Stuttgart 1975
2cd

Jeronimo

Lambchop compilatie en de Solitudes introductie-cd van Dan Gibson en de nodige prog vanaf tapedeck. Gedurende de hele dag zowat.

Wat ik met de Classé CP-800 in wezen was kwijtgeraakt heb ik al met de JK Acoustics Reference DAC/Refrence voorversterker combinatie weer terug. Aan detail en in een strakker laag en daarmee meer diepte, het is gewoon niet anders. Gaaf hoor.

Vrijdag a.s. wordt de Classe eindbak opgehaald door de nieuwe eigenaar en wordt de set de volgende dag weer gecompleteerd door de Reference mono eindblokken. Waarvan ik eerder na uitgebreid luisteren al had geconcludeerd dat deze nog meer uit de Reference speakers halen, waarbij de hele set dan nu voor de eerste keer over de gehele linie de weergave geeft waarnaar ik altijd op zoek ben geweest. Zowel digitaal als analoog. Ik kijk er erg naar uit, het is moeilijk wachten.

B. Gehakt

Prokofiev, piano concerto 1, 4 & 5, RCO met Boris Berman o.l.v. Neeme Järvi. Op cd van Chandos, 1990.

Tijd niet gehoord, geen Beethoven maar wel geweldige muziek.
Deskundige

B. Gehakt

Beethoven en Schubert, zijn concertvleugels daarvoor gemaakt?
(het antwoord is 'nee' en dat weet ik, maar toch ...)
Deskundige

duet

Dimitri Shostakovich
Piano concertos Nos.1&2
yefim bronfman.

mooie ruimtelijke opname.
JK Prestige Mono Amp(2X),JK ULTIMATE3 PRE-AMPLIFIER,JK ULTIMATE 3 DAC,JK ,kuzma stabi reference,allaerts MC1 boron MKII,JK-reference loopwerk,JK-Ultimate DTluidsprekers ,JK Power Isolator,ThvW cd204,bekabeling Cardas en vd Hul.

dimitri

Phyllomedusa (from the name of a genus of tree frogs) is a one-man, heavily frog-themed gorenoise/vomitnoise (self-classified as "frognoise") project.
Discography
Too many releases to list off (they released over 170 records under their main Phyllomedusa alias alone)

(vomitnoise, LOL)

https://open.spotify.com/track/2mmUNJHFJ592PvcZYgaieG?si=c1fd395da1c74094

instant fan!

Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

Parker700

Fraaie hoes!!

Verder gewoon herrie. 🙄
Muziek, daar kikker je van op!

dimitri

Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

B. Gehakt

pdp: Pic_nic@Valdapozzo. Auditorium CD, 2004, lekker hard.

pdp = Picchio dal Pozzo
Deskundige

Sytze Fliege

Heel wat anders dan deze 🐸...

🐸? En nog wat ander amfibiespul; wait for it, plm. 1 minuut 40, rrrrrrrr, rrrrrrrr!

PS: Amon Düül II, Jailhouse Frog

Ach, 🐸 toch op!

Gelieve mij niet serieus te nemen, tenzij ik serieus ben

Sytze Fliege

Citaat van: B. Gehakt op 10 januari 2025, 14:51:23pdp: Pic_nic@Valdapozzo. Auditorium CD, 2004, lekker hard.

pdp = Picchio dal Pozzo

Huh wah? Kan ik niet. Wel deze;

Picchio dal Pozzo - s.t. (1976)

Album / https://youtu.be/3NJEQ3B0OBE?feature=shared

Ach, 🐸 toch op!

Gelieve mij niet serieus te nemen, tenzij ik serieus ben

B. Gehakt

Die fan mei is Live. CD AUD 01704.
Deskundige

B. Gehakt

The Mothers of Invention: Wowie Zowie. 1966.
Deskundige