Welke muziek staat er nu op ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:48:08

Vorige topic - Volgende topic

morph

Nine Inch Nails - Year Zero
1½ lp

morph

George Harrison - Dark Horse
lp

morph

Rosie Vela - Zazu
  lp

morph

Eric Dolphy - 'Out to lunch!'
lp

Freddie Hubbard - trumpet
Eric Dolphy - alto sax, flute & bass clarinet
Bobby Hutcherson - vibes
Richard Davis - bass
Anthony Williams - drums
opname: 25 februari 1964

Heintje

Nostalgic bitch van Oscar and the Wolf.

TANNOY

Citaat van: Heintje op 22 juni 2025, 17:55:23Nostalgic bitch van Oscar and the Wolf.
omg ik zag het optreden op tv van pinkpop van hem, ik ken hem niet volgens mij.... misschien is er naar luisteren beter dan er naar kijken.  ;D
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

morph

Klein Orkest - Roltrap naar de maan
lp

morph

America - Homecoming
dvd-audio

morph

Camel
blu-ray

Op dezelfde schijf staat "Mirage", dus die volgt hierna.

Clan V1.2

Citaat van: morph op 23 juni 2025, 23:23:35Op dezelfde schijf staat "Mirage", dus die volgt hierna.

Ah, mijn eerste lp van Camel. Nimrodel-The Procession-The White Rider
En natuurlijk Lady Fantasie. 🙂
Geen van die dingen bestaan buiten de verhalen die mensen bedenken en aan elkaar doorvertellen.
Er zijn geen goden in het heelal, geen naties, geen geld, geen mensenrechten, geen wetten en geen rechtsgang buiten de collectieve bedenksels van de mensheid.

Bron: boek Sapiens van Yuval Noah Harari.

B. Gehakt

Tomasz Stanko: Balladyna. ECM 1071 lp uit 1976. Op de Fosi's zoals het hoort zonder madam Gehakt: loeihard recht vooruit. Keurig wel, zit (nog) geen krasje op.
Deskundige

B. Gehakt

Wally Badarou: Echoes. Island Records, lp 207 483, uit 1883.

Wally wie? Waar is Wally? Nou deze Wally is één van die heel veel gehoorde muzikanten waar je nooit van gehoord hebt. Kijk maar eens waar hij zoal heeft rondgelopen Wiki-Kliekie, ook als vijfde lid beschouwd van Level 42. Vrolijke bliepjes van de (nog vrij vroeg) elektronische soort.

Nou die dus. Wally
Deskundige

Clan V1.2

Citaat van: B. Gehakt op 28 juni 2025, 10:08:08zoals het hoort zonder madam Gehakt: loeihard recht vooruit. Keurig wel, zit (nog) geen krasje op.

Mw Gehakt is meestal thuis! 🤪
Geen van die dingen bestaan buiten de verhalen die mensen bedenken en aan elkaar doorvertellen.
Er zijn geen goden in het heelal, geen naties, geen geld, geen mensenrechten, geen wetten en geen rechtsgang buiten de collectieve bedenksels van de mensheid.

Bron: boek Sapiens van Yuval Noah Harari.

morph

Neil Young and the Chrome Hearts op Glastonbury, BBC1

B. Gehakt

Uit een grote doos had ik een cd met kamermuziek van Schubert gepakt. Bij het luisteren bekruipt me de gedachte: 'Die kamermuziek van Schubert heeft toch een zekere vloeibare schoonheid in zich.'

Blijkt dat ik het Forellenkwintet heb opgezet.

Kijk dat is nou mijn goedkope humor van de zondagochtend.

Wat mij betreft is dit een geschikte instapper voor als je klassieke muziek niet kent of er niet van houdt.
Deskundige