• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Problemen met Roon

Gestart door AlainvanDijk, 13 januari 2025, 20:55:58

Vorige topic - Volgende topic

AlainvanDijk

My Roon Server has every the problem when i demo some numbers, after a few numbers it only play 8 seconds and i have to reboot the server.

Alain
Your@udio

morph

14 januari 2025, 08:39:58 #1 Laatste wijziging: 14 januari 2025, 08:48:40 door morph
Wat was de reactie van Roon over dit probleem?

Space

Citaat van: AlainvanDijk op 13 januari 2025, 20:55:58My Roon Server has every the problem when i demo some numbers, after a few numbers it only play 8 seconds and i have to reboot the server.

Alain
Your@udio

Ca you please give a description of your set-up Issues like this have happend du eto network setup of use of endpoints which are not entirley compatible.
Meridian 861, Mark and Levinson No. 29,  2 * Linn LK85 , meridian G98,  meridian UHD722, Linn LP12, Musical Fidelity X-LPS v3, Empire vandenhul MC1000 , Marantz UD 5005, Mediacenter pc op basis van XBMC, ID 40 met roon, Thiel CS2.4,  Linn Kaber rear, Thiel SCS2 centre, Rel Quake Sub

Heintje

Dit is fake volgens mij: Alain heeft zelf een audiozaak en ligt dit forum een beetje te vergallen met diverse berichten. 
HIJ zou m.i. juist support moeten geven bij dit soort issues.

Duclaasie

Geen hond

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Sytze Fliege

Gebruiker blokkeren en al die troep hier wegvegen svp, ik kan mijn tijd wel beter besteden. Aan mijmeren bijvoorbeeld en de tijd van anderen verspillen...

Van je werk je hobby maken, 't is weer eens wat anders

Ach, 🐸 toch op!

Walt

Mee eens, opzouten met die kl**t h*mm*l

Heintje

En Alain, lopen de zaken al wat beter nu je dit allemaal post?  8) ;D