TDO is overleden ....

Gestart door theo technics, 27 april 2025, 14:11:02

Vorige topic - Volgende topic

B. Gehakt

Hartelijk dank voor het organiseren van dit bijzondere afscheid.
Heel veel sterkte voor a.s. zaterdag en de tijd daarna.
Jullie is een fijn en eigenzinnig mens ontvallen.

Nogmaals gecondoleerd.
Deskundige

minplus

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.
If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

Steen.

Wij hebben het samenzijn als zeer waardevol mogen ervaren, eigenlijk vond ik het ook wel gezellig.  ::)
Had ie alleen maar mooi gevonden.

Wellicht laat ik me in de toekomst wat vaker zien hier....

Nogmaals dank voor alle mooie woorden, bloemen en steunbetuigingen.

Gr, de Steentjes

Heintje

Lijkt me wel leuk om zo een andere kant van een dierbare te leren kennen.
Heel veel sterkte voor de hele familie toegewenst en hopelijk gaat het een beetje bevallen hier.  ;D

Walt

Beste Steen,

Je vader had een heel bijzondere audioset bij elkaar verzameld, bijv. de buizenversterker is een uniek exemplaar. Hopelijk mag deze set zijn kunsten bij jou of een ander familie lid verder vertonen.

Groetjes Walter

Parker700

Vandaag in Rome een kaarsje gebrand voor Thedo.
Muziek, daar kikker je van op!

Tannoysuperprestige 2

Lees nu dit zeer verdrietige bericht.  Alle reacties gelezen. Deze zijn een verdiend eer betoon aan hem, TDO.  Ik heb hem niet persoonlijk gekend. Had ik wel gewild. Kan nu niet meer. Ook ik heb altijd genoten van zijn opbouwende en deskundige posts in het forum. Ik wens zijn dierbaren de benodigde moed en energie om deze voor hun moeilijke periode door te komen. Het verdriet zal na tijd een plek krijgen maar zal nooit verdwijnen. Ik denk met warmte aan hem.

Alfster

Ben mij rot geschrokken, wetende dat alles tijdelijk is evenals het leven. Bij deze de condoleances aan de familie van deze vriendelijke prachtig mensenkind, leuke gesprekken gehad en een paar keer bij hem thuis geweest in een ver verleden, dank dat ik je mocht tegen zijn gekomen op mijn levenspad🙏🙏

prunus-

Sterkte voor alle nabestaanden !
| Cambridge Audio: 840A V2 - 840C - CXU-hd - 640P | Technics: SL1210 MKII | Epos: M5i | AKG: Q701 - K550 | Philips Fidelio X2hr

begtjuh

Ik lees het bericht nu pas 😞

TDO, een geweldig aardige vent. Ik heb je paar keer live ontmoet, zelfs een keer in huize TDO, nog vóór de brand.

Sterkte voor Jasper en alle anderen die hem missen.

Sombreros are not metal

chansig

Ik werd op het overlijden geattendeerd door iemand.

Heel veel sterkte voor de naasten.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers