Paradigem f85

Gestart door Tronic, 11 mei 2025, 11:10:46

Vorige topic - Volgende topic

Tronic

Ik heb onlangs een set paradigem f85 speakers gekocht . Ik ben nu op zoek naar een geschikte versterker.  Graag advies .

Heintje

Hoeveel luidsprekers uit de volledige Paradigm F85 set heb je gekocht en welke zijn dat?
Zijn dat twee luidsprekers die samen een stereo set vormen, of heb je een hele set surround luidsprekers gekocht?

Duclaasie

Een Accuphase E-800 doet het vast leuk

Tronic

Citaat van: Heintje op 11 mei 2025, 22:54:54Hoeveel luidsprekers uit de volledige Paradigm F85 set heb je gekocht en welke zijn dat?
Zijn dat twee luidsprekers die samen een stereo set vormen, of heb je een hele set surround luidsprekers gekocht?
Ik hen al een versterker gekocht een arcam SA30 schijn prima te kunnen op de paradigm speakers . Het zijn er trouwens twee

minplus

Duizend andere ook.
Maar waarom dan de vraag en dan binnen 2 dagen eentje gekocht?
If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

Heintje

Ik hoop dat dat een goede match is, veel luisterplezier toegewenst!  ;D

Tronic

Citaat van: minplus op 13 mei 2025, 20:15:53Duizend andere ook.
ik kreeg het advies van de verkoper om deze versterker aan te schaffen schijnt een top match te zijn

Duclaasie

Wel toevallig dat de verkoper net die versterker in het assortiment heeft hè...

TANNOY

Citaat van: Tronic op 22 mei 2025, 11:29:00
ik kreeg het advies van de verkoper om deze versterker aan te schaffen schijnt een top match te zijn
top match in de zin van?

als het goed is met Dirac , dat kan nog wel is van nut zijn.

volgens mij verder prima ding.. maar een speciale match zie ik niet zitten..
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

Tronic

Citaat van: TANNOY op 22 mei 2025, 12:40:39
top match in de zin van?

ik heb er niet veel verstand van maar wil gewoon een set met goed geluid daar gaat het ten slotte om

TANNOY

Citaat van: Tronic op 23 mei 2025, 14:30:49
Citaat van: TANNOY op 22 mei 2025, 12:40:39
top match in de zin van?

ik heb er niet veel verstand van maar wil gewoon een set met goed geluid daar gaat het ten slotte om
dat kan zeker,tegenwoordig voor minder ook al,maar je moet kopen waar je een goed gevoel bij krijgt,volgens mij verder prima,genietse!
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

Heintje

Maaaruuuh, hoe klínkt het nou?  ;D

Wim72

Arcam SA30 is definitief uit het arssortiment dus koper heeft deze waarschijnlijk voor een leuke prijs met flinke korting kunnen aanschaffen.

Koste ooit rond de 2400 Euri:
https://hifi.nl/artikel/28769/Review-Arcam-SA30-Klasse-G-met-waanzinnig-veel-mogelijkheden.html