Ik wil een show in de rest van de wereld bespreken..

Gestart door Olmyritulaer, 15 mei 2025, 22:43:31

Vorige topic - Volgende topic

Olmyritulaer

Echter kom de deurdrempel niet eens over..

om wat tegemoet te komen alvast: "Sarah Kate Silverman", bekend mee?
De enige TE die GOED is² GEK

minplus

If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

B. Gehakt

Instant fan van Sarah Kate Silverman.

Jesus is magic, hilarisch album met bijtende Joodse humor.

En nu door met het luisterboek: The Bedwetter: Stories of Courage, Redemption and Pee. Faber & Faber, 2010. Ik moet steeds weer lachen ... alleen het/haar voorwoord al.

Dank voor de tip, ik had haar ooit wel eens in een sketch op tv gezien maar zonder haar naam ooit te hebben onthouden. Nu wel, dank voor de tip.
Deskundige

Olmyritulaer

en 't werk op YT lijkt wel ook, zo uit m'n hoofd geplukt.. ik vind in haar een heuse counterpart, hopelijk komt "post mortem" beschikbaar.. uitsluitend 20 mei netflix wellicht. "somebody you love" is 't laatst aanschouwde, hoewel er nog valt te ontdekken zo te lezen, 'wreck it ralph' is ook haar gading  ..[zelfde verhaal]..

als je de absurditeit van mijn welbevinden met deze vrouw 's wil ervaren dan probeer mijn x-file.. 't wordt van 't publiek gescheiden gehouden mits geen account.. [ x.com/olmyritulaer ] (🤪), [heeft de ceo zo bepaald].. (overigens indiengevalle van-onder-naar-boven is de chronologie)

(zelf heb ik me teruggetrokken uit YT recentelijk en uit X al eerder, dat eerste heeft wel context ontnomen uit dat geheel om uit te verklaren)

..eenzelfde connectie heb ik naar eigen belevenis met 'iris hond' en 'natascha van weezel' die passen prima.. zo'n beetje denkbeeldige familie beschouw ik hen..

dat betreffende hebben sarah en ik twee offspring doch de lagen gaan dieper vooralsnog, dan dien je 't werk van hen 's wat te verdiepen wellicht, met enig context mijnes kom je er uiteindelijk wel maar weet niet of ik daartoe nog geneigd ben ..'t wenselijk is

(jullie weten 't nu he "snufjes lavendel tussendoor")

**DISCLAIMER** Veel werken desbetreffenden onbekend. Ook niet beperkt tot hen uitsluitend [zie spotify werken]. Doch wel retrospectief 't krachtigst

[silverlining:"Wie dan ook betreffende, bedankt voor de edits"] (😜)
De enige TE die GOED is² GEK