schade luidspreker

Gestart door TheMaestro, 24 juni 2025, 22:48:45

Vorige topic - Volgende topic

TheMaestro

ik kan een set Dali luidsprekers kopen, maar deze heeft een schade. deuk, op de rand van de linker bovenkant. Het is het model Helicon in hoogglans.
Kan iemand mij een tip geven voor een bedrijf / reparateur in de omgeving Eindhoven die dit vakkundig kan maken?
Le Miracle ( Menno van der Veen ), Mystère iA21, Musical Fidelity A1008, Marantz cd17 KI, Fluance RT85, Sony PS-X2, Sony PS6750, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One, Bluesound Vault2.
"The message is in the music"

minplus

Van een speaker of de kast?
If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

TANNOY

Citaat van: TheMaestro op 24 juni 2025, 22:48:45ik kan een set Dali luidsprekers kopen, maar deze heeft een schade. deuk, op de rand van de linker bovenkant. Het is het model Helicon in hoogglans.
Kan iemand mij een tip geven voor een bedrijf / reparateur in de omgeving Eindhoven die dit vakkundig kan maken?
evt een autoschade herstel/spuiterij,of meubelspuiterij
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

BunnY

Maar speakers laten spuiten kost wel handen vol geld. Ze moeten al héél speciaal zijn voor dat het loont.
We'll see about that !!

TANNOY

Citaat van: BunnY op 25 juni 2025, 11:03:49Maar speakers laten spuiten kost wel handen vol geld. Ze moeten al héél speciaal zijn voor dat het loont.
zeker,maar misschien spotrepair een optie.

het is wel zichtkant,dus altijd wat moeilijk,of men het doet of niet weet ik niet,meestal bij autos is het zeg even kniehoogte.
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

TheMaestro

Het gaat om het hout niet om de drivers. Dit effe voor de duidelijkheid.
Ik zal eens kijken of er hier lokaal een meubel reparateur zit. Ik heb op joetjoep herstel videos gezien waar ze bijv. met epoxy werken.
Le Miracle ( Menno van der Veen ), Mystère iA21, Musical Fidelity A1008, Marantz cd17 KI, Fluance RT85, Sony PS-X2, Sony PS6750, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One, Bluesound Vault2.
"The message is in the music"

Heintje

Vaak is met wat knutselvaardigheid een heel eind te komen, ook optisch.