• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Grappige plaatjes

Gestart door Bodemjager, 28 februari 2006, 13:12:03

Vorige topic - Volgende topic

Lars



Foto zegt genoeg denk ik. :police: :angel:
Groeten,
Lars.

"Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."
"You know what music is? A harmonica connection between all human beings."

Bizon

That are some nice 22'se
Logic Pro 8.0.2, TC Electronic Konnekt24D, KRK V88, CME UF6, Technics SL1210MKII, Ortofon Concorde Nightclub E MKII, Rode NT1000.

Real DJ's play with Vinyl, Cd's, them selves?, PC, banana's, MUSIC.

Wilmo

Citaat van: Lars op  7 december 2006, 23:10:45


Foto zegt genoeg denk ik. :police: :angel:

hoe krijg je het voor elkaar... :-X

nando

Citaat van: Lars op  7 december 2006, 23:10:45


Foto zegt genoeg denk ik. :police: :angel:
Of die hummer is verschrikkelijk slap of het is ontzettend hard gegaan.
Gezien de schade aan de bus (die valt mee) dan denk ik dat de hummer maar een slap geval is.
Weer een bewijs dat amerikanen geen auto's kunnen bouwen?
nando

Allways look on the bright side of life.

Sterremuur

Ik denk dat de Hummer wel sterk is. Hij is van oorsprong een legervoertuig, dus...
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

Koei

Kom jullie even verblijden met een bezoek en een leuk plaatje



::)
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.

Koei

Creative's Xfi geluidskaart zorgt voor een betere ervaring dan de studio zelf kan leveren?
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.

theo technics

Citaat van: Calimero op  8 december 2006, 16:04:00
Dan nog zie ik er de humor niet van !!

;D

CitaatIk erger mij al genoeg aan dat het digitale "geweld" ons door de strot
gedouwd wordt

:-X :-X :-X ;D
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Richie

Citaat van: Lars op  7 december 2006, 23:10:45


Foto zegt genoeg denk ik. :police: :angel:

Ik denk dat de hummer ontzettend hard heeft gereden... Althans, hard... Ik denk dat wanneer je met 80 op zo'n stilstaande (zware) bus rijdt, dat je hummer er dan al zo uit ziet.
Onderste gedeelte van de hummer wat lekker sterk is, is min of meer onder de bus geschoven en heeft dus niet veel kunnen doen.  :o

Moet je voor de gein eens zien hoe een auto er na een testproef uitziet.... en dat met een gangetje van 50 km/h.



theo technics

Citaat van: theo technics op  8 december 2006, 17:23:50
Citaat van: Calimero op  8 december 2006, 16:04:00
Dan nog zie ik er de humor niet van !!

;D

CitaatIk erger mij al genoeg aan dat het digitale "geweld" ons door de strot
gedouwd wordt

:-X :-X :-X ;D



:D ;)
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

theo technics

Citaat van: Richie op  8 december 2006, 17:37:57
Citaat van: Lars op  7 december 2006, 23:10:45


Foto zegt genoeg denk ik. :police: :angel:

Ik denk dat de hummer ontzettend hard heeft gereden... Althans, hard... Ik denk dat wanneer je met 80 op zo'n stilstaande (zware) bus rijdt, dat je hummer er dan al zo uit ziet.
Onderste gedeelte van de hummer wat lekker sterk is, is min of meer onder de bus geschoven en heeft dus niet veel kunnen doen.  :o

Moet je voor de gein eens zien hoe een auto er na een testproef uitziet.... en dat met een gangetje van 50 km/h.


Wrijven helpt niet Rennie wel ;D ;D
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Richie

Oja, vind je het plaatje van de hummer grappig... kijk dan eens hier op.

www.wreckedexotics.com ... tekst zegt het al... exotische auto's aan str*nt. ;D

Gr
Richie

Nicolas

Citaat van: Sterremuur op  8 december 2006, 15:02:36
Ik denk dat de Hummer wel sterk is. Hij is van oorsprong een legervoertuig, dus...

De Hummer 2 en 3 (die op foto is een 2 denk ik) is volgens mij puur voor de consumentenmarkt gemaakt. De hummer 1 was zuiver voor het leger gemaakt, en dankzij Ahnold Zwarteneger ook voor consumenten beschikbaar gekomen. Ik denk dat beide wagens bijgevolg niet te vergelijken zijn. Ahnold's hummer was een echte legerversie minus raketwerper. Ik dacht niet dat de consumentenversie van de 1 veel verschilde.

De legerversie had in ieder geval een centimeter dikke motorkap. De deurtjes daarentegen waren soms van...tentzeil. Er waren ook volledig gepantserde varianten hoor. Ik vond het wel opmerkelijk :).
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Celica TA40

8 december 2006, 22:24:44 #493 Laatste wijziging: 8 december 2006, 22:26:58 door Celica V8
De Hummer is de consumentenversie, de militaire versie heet gewoon Humvee (wat een naam is die ontstaan is uit de aanduiding in het militaire jargon: HMMWV = High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle).
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

theo technics

Het is gewoon rotzooi, je kan er nog niet eens met dat ding door een bus heen rijden ;D ;D ;D
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.