• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Grappige plaatjes

Gestart door Bodemjager, 28 februari 2006, 13:12:03

Vorige topic - Volgende topic

Satch

Mijn Koreaanse vrienden weten ook wel wat overdrijven is (waarmee we weer min of meer ontopic zijn): Hoe buig ik cijfertjes in mijn voordeel om?

macintosh

Citaat van: @3AAN op 29 augustus 2008, 09:43:00
GOED KIJKEN EN JE ZIET IETS, ECHT KNAP GEDAAN !!

Het is wel goed met je ;D

macintosh

Citaat van: Satch op 29 augustus 2008, 09:46:11
Mijn Koreaanse vrienden weten ook wel wat overdrijven is (waarmee we weer min of meer ontopic zijn): Hoe buig ik cijfertjes in mijn voordeel om?

Toch wel een gave wagen, die Hyundai :-*

.


macintosh

Om bij dat thema te blijven:





En uiteraard de moderne versie:


.

 ;D ;D ;D, vooral de laatste

.

Off topic,... het is een filmpje    http://nl.youtube.com/watch?v=gb4Dn7L0Zw8

Maar wel de leukste omtrent dit thema  ;D

macintosh

Vooral als hij als foetus door de ruimte zweeft... *krijgt 2001: A Space Odyssey - associaties*

Bizon

en nu moet ik weer southpark gaan kijken zeker
maar ik ken ze allemaal al
moet nog wachten op een nieuwe
Logic Pro 8.0.2, TC Electronic Konnekt24D, KRK V88, CME UF6, Technics SL1210MKII, Ortofon Concorde Nightclub E MKII, Rode NT1000.

Real DJ's play with Vinyl, Cd's, them selves?, PC, banana's, MUSIC.

@3aan


macintosh


@3aan

Citaat van: Koen K op 29 augustus 2008, 20:40:27
Grappig ???

Niet dan? 't is een canoncamera op het plaatje dus zo'n ding besteld voor Nikon kreeg er een voor Canon thuis, ik mailen, ach meneer er staat toch duidelijk een Canon op het plaatje, maar we sturen u wel een nieuwe voor Nikon, Grappig nee, zeker niet omdat ik voor de retour kosten opdraai, het is niet van de zaak waar ik het plaatje van geleend heb, die kwam ik jammer genoeg later tegen en 24 euro goedkoper.

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

macintosh

Citaat van: @3AAN op 29 augustus 2008, 20:47:03
Citaat van: Koen K op 29 augustus 2008, 20:40:27
Grappig ???

Niet dan? 't is een canoncamera op het plaatje dus zo'n ding besteld voor Nikon kreeg er een voor Canon thuis, ik mailen, ach meneer er staat toch duidelijk een Canon op het plaatje, maar we sturen u wel een nieuwe voor Nikon, Grappig nee, zeker niet omdat ik voor de retour kosten opdraai, het is niet van de zaak waar ik het plaatje van geleend heb, die kwam ik jammer genoeg later tegen en 24 euro goedkoper.

Juist ja... Vervelend, maar desondanks nog steeds offtopic ::)

@3aan

Citaat van: Koen K op 29 augustus 2008, 21:29:22
Citaat van: @3AAN op 29 augustus 2008, 20:47:03
Citaat van: Koen K op 29 augustus 2008, 20:40:27
Grappig ???

Niet dan? 't is een canoncamera op het plaatje dus zo'n ding besteld voor Nikon kreeg er een voor Canon thuis, ik mailen, ach meneer er staat toch duidelijk een Canon op het plaatje, maar we sturen u wel een nieuwe voor Nikon, Grappig nee, zeker niet omdat ik voor de retour kosten opdraai, het is niet van de zaak waar ik het plaatje van geleend heb, die kwam ik jammer genoeg later tegen en 24 euro goedkoper.

Juist ja... Vervelend, maar desondanks nog steeds offtopic ::)

De pot verwijt .....
Citaat van: Koen K op 29 augustus 2008, 00:05:24
Citaat van: KT88 op 28 augustus 2008, 19:30:03
Ik zie 'm ook niet, moet de URL C&P-en in mijn adresveld.

De enig juiste oplossing voor een BMW.  :angel:

Zucht... Leer je het nooit? Hier nog wat cursusmateriaal voor je ;D