• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Grappige plaatjes

Gestart door Bodemjager, 28 februari 2006, 13:12:03

Vorige topic - Volgende topic

macintosh

*zucht*

Jij je zin, maar mijn post was in ieder geval nog in reactie op een andere.

Wilmo

Citaat van: Koen K op 30 augustus 2008, 01:49:22
*zucht*

Jij je zin, maar mijn post was in ieder geval nog in reactie op een andere.

Maar nu heb ik het laatste woord


macintosh


Wilmo


macintosh


Wilmo


macintosh



.

Volgens mij moet hij zich laten behandelen,...  ;D

Tirillo

Volgens mij was het zo dat BMW-rijders sterke latente homoseksuele gevoelens hebben. Blijkbaar weten ze dat op de marketing afdeling van BMW ook ;).
"Searching for a ground with my good eye closed"

.


macintosh

Citaat van: Tirillo op  1 september 2008, 12:42:53
Volgens mij was het zo dat BMW-rijders sterke latente homoseksuele gevoelens hebben. Blijkbaar weten ze dat op de marketing afdeling van BMW ook ;).

Van een Scénic-rijder, ook wel bekend als 'dameskapper', neem ik dat soort commentaar niet serieus ;D

Tirillo

Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 12:46:04
Citaat van: Tirillo op  1 september 2008, 12:42:53
Volgens mij was het zo dat BMW-rijders sterke latente homoseksuele gevoelens hebben. Blijkbaar weten ze dat op de marketing afdeling van BMW ook ;).

Van een Scénic-rijder, ook wel bekend als 'dameskapper', neem ik dat soort commentaar niet serieus ;D

Daarmee geef je meer bloot van jezelf dan je wellicht zelf doorhebt ;).
"Searching for a ground with my good eye closed"

macintosh

Citaat van: Tirillo op  1 september 2008, 12:57:43
Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 12:46:04
Citaat van: Tirillo op  1 september 2008, 12:42:53
Volgens mij was het zo dat BMW-rijders sterke latente homoseksuele gevoelens hebben. Blijkbaar weten ze dat op de marketing afdeling van BMW ook ;).

Van een Scénic-rijder, ook wel bekend als 'dameskapper', neem ik dat soort commentaar niet serieus ;D

Daarmee geef je meer bloot van jezelf dan je wellicht zelf doorhebt ;).

Zegt u het maar --> .... ;)

.

Als hij straks de rode bolide heeft aangeschaft waar hij van ligt te dromen is het haar beurt om een boekje te lezen tijdens de sex... ;D ;D ;D