• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Grappige plaatjes

Gestart door Bodemjager, 28 februari 2006, 13:12:03

Vorige topic - Volgende topic

BunnY

We'll see about that !!

macintosh

Ik weet het, ik weet het, maar zo'n mooi merk afkraken is m.i. geen symptoom van een goede smaak ;D

KT88

Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 23:13:57
@Be Tweeter: Ze kunnen het niet aan dat ze zelf niet mannelijk genoeg zijn voor een BMW :P

Wie zegt dat ik nooit BMWs heb gehad?  :angel:
- Audiodidact -

BunnY

Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 23:15:48
Ik weet het, ik weet het, maar zo'n mooi merk afkraken is m.i. geen symptoom van een goede smaak ;D

En ik vind zeer zeker dat bepaalde BMW's iets hebben. Eigenlijk zijn ze allemaal mooi, behalve de nieuwe  :-X
We'll see about that !!

macintosh

Citaat van: KT88 op  1 september 2008, 23:16:20
Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 23:13:57
@Be Tweeter: Ze kunnen het niet aan dat ze zelf niet mannelijk genoeg zijn voor een BMW :P

Wie zegt dat ik nooit BMWs heb gehad?  :angel:

Als je ze zo "sjonnie" en lelijk vindt ga ik er vanuit dat je er zelf nooit een bezeten hebt (of je moet er veel spijt van hebben).

macintosh

Citaat van: BunnY op  1 september 2008, 23:17:05
Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 23:15:48
Ik weet het, ik weet het, maar zo'n mooi merk afkraken is m.i. geen symptoom van een goede smaak ;D

En ik vind zeer zeker dat bepaalde BMW's iets hebben. Eigenlijk zijn ze allemaal mooi, behalve de nieuwe  :-X

Ach, de nieuwe 5 sedan / touring en 3 touring vind ik wel mooie auto's, hoor... Maar inderdaad, de oude hebben meer ;)

BunnY

Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 23:17:12
Citaat van: KT88 op  1 september 2008, 23:16:20
Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 23:13:57
@Be Tweeter: Ze kunnen het niet aan dat ze zelf niet mannelijk genoeg zijn voor een BMW :P

Wie zegt dat ik nooit BMWs heb gehad?  :angel:

Als je ze zo "sjonnie" en lelijk vindt ga ik er vanuit dat je er zelf nooit een bezeten hebt (of je moet er veel spijt van hebben).

Een 3 is een johnen bak. Dat MOET je toegeven. En een 5 eigenlijk ook nog
We'll see about that !!

macintosh

Nee, er rijden soms van die gasten in verkeerd getunede 3's (hoewel ook 5's en 7's voorbij komen met foute tuning). Dat wil nog niet zeggen dat het zo'n auto is. Er rijden ook zat Sjonnies in een Civic, maar dat wil niet zeggen dat elke Civic een sjonnenbak is ;)

KT88

1 september 2008, 23:20:34 #1328 Laatste wijziging: 1 september 2008, 23:25:45 door KT88
Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 23:17:12
Als je ze zo "sjonnie" en lelijk vindt ga ik er vanuit dat je er zelf nooit een bezeten hebt (of je moet er veel spijt van hebben).

De nieuwe BMWs vind ik niet om aan te zien, sommige oudere modellen waaronder jouw 7 serie en de Touring vind ik wel erg mooi.
Maar dan standaard en niet zo opgedirkt met 20 inch velgen.........

Ik heb zelf een heel ouwe 3 serie 2 liter gehad en een heel kort pposje een 3000 CSi of CSL uit begin '70 (was niet van mij, had ik een maand te leen).
Dat was een heerlijke reiswagen, ook met automaat.

Zo eentje dus:



Mijn zwager had een 2002 TTi en dat was een gooi- en smijt pretauto.
- Audiodidact -

BunnY

Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 23:20:15
Nee, er rijden soms van die gasten in verkeerd getunede 3's (hoewel ook 5's en 7's voorbij komen met foute tuning). Dat wil nog niet zeggen dat het zo'n auto is. Er rijden ook zat Sjonnies in een Civic, maar dat wil niet zeggen dat elke Civic een sjonnenbak is ;)

Een Civic is ook een Johnenbak ;D
We'll see about that !!

macintosh

Citaat van: KT88 op  1 september 2008, 23:20:34
Mijn zwager had een 2002 TTi en dat was een gooi- en smijt pretauto.

:-* :-* :-*

Die CSL moet trouwens helemaal een spektakel zijn geweest of niet?

BunnY

Die ken ik zelfs niet denk ik...
We'll see about that !!

KT88

Citaat van: Koen K op  1 september 2008, 23:26:00

:-* :-* :-*

Die CSL moet trouwens helemaal een spektakel zijn geweest of niet?

Dat was wel een feest, ja.
Als het ding wilde lopen, hij was al tamelijk afgeragd helaas.

Maar 1 van de mooiste BMWs ooit vind ik.

@ BunnY: de 2002 TTi:

- Audiodidact -

macintosh

PS ik zie dat hij eigenlijk 3.0 CS heette, de CSL was dat zogenaamde 'batmobiel' met allerlei spoilers erop ;)


3.0 CS






3.0 CSL




BunnY

De goeie oude met de stoere gril dus 8)
We'll see about that !!