• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Grappige plaatjes

Gestart door Bodemjager, 28 februari 2006, 13:12:03

Vorige topic - Volgende topic

macintosh

Het was ironisch bedoeld ::)

Een kleurenblinde webdesigner/IO-student zou niet erg nuttig zijn, denk je wel? ;D

Niemand

Citaat van: Koen K op 11 september 2008, 17:02:31
Het was ironisch bedoeld ::)

Een kleurenblinde webdesigner/IO-student zou niet erg nuttig zijn, denk je wel? ;D
snap ik en
ja hoor voor een clubje kleurenblinden  ;D ;D ;D ;)
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

macintosh


Niemand

Citaat van: Koen K op 11 september 2008, 17:06:14
Dan wel ;D
en dan rustig vertellen ziet u dat rode vlekje daar terwijl het grijs is  ;D ;D ;D
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Remi

haha ja of wij niet zien dat die hele schijf rood is.. tss ???

Be tweeter

We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

morph

Citaat van: Tirillo op 11 september 2008, 16:40:33

Citaat van: Koen K op 11 september 2008, 16:46:57
Wat is de grap? ;D ;D ;D

Dat bij een deel van de popuation dyslexie samengaat met kleurenblindheid?

macintosh

Da's inderdaad een sterke ::) ;D

Niemand

ach dat popuation had ik al lang gezien nou en schrijffoutje  so what?
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

morph

Citaat van: niemand op 11 september 2008, 23:33:22
ach dat popuation had ik al lang gezien nou en schrijffoutje  so what?

Tja, als iemand een grafiek maakt met een grap over kleurenblindheid en die opstuurt naar de site www.graphjam.com waar mensen hun eigengemaakte grafieken kunnen plaatsen zodat iedereen kan meegenieten hoe spitsvondig je bent terwijl je niet eens hebt opgemerkt dat je zelf een stompzinnige schrijffout hebt gemaakt, dan vind ik dat grappig.
Dus dat is wel on-topic, wat mij betreft.

macintosh

Zo bekeken is het leuk ;D

Niemand

Citaat van: morph op 12 september 2008, 00:26:45
Citaat van: niemand op 11 september 2008, 23:33:22
ach dat popuation had ik al lang gezien nou en schrijffoutje  so what?

Tja, als iemand een grafiek maakt met een grap over kleurenblindheid en die opstuurt naar de site www.graphjam.com waar mensen hun eigengemaakte grafieken kunnen plaatsen zodat iedereen kan meegenieten hoe spitsvondig je bent terwijl je niet eens hebt opgemerkt dat je zelf een stompzinnige schrijffout hebt gemaakt, dan vind ik dat grappig.
Dus dat is wel on-topic, wat mij betreft.
je hebt mij ook niet zien schrijven dat het on of off topic was (stomme uitdrukking)en of het nu een stomme schrijffout is of gewoon misgetoetst  dat gebeurt mij zo vaak alleen corrigeer ik het dan weer .
maar het is idd wel grappig zo bekeken
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

@3aan

Citaat van: niemand op 12 september 2008, 12:09:46
Citaat van: morph op 12 september 2008, 00:26:45
Citaat van: niemand op 11 september 2008, 23:33:22
ach dat popuation had ik al lang gezien nou en schrijffoutje  so what?

Tja, als iemand een grafiek maakt met een grap over kleurenblindheid en die opstuurt naar de site www.graphjam.com waar mensen hun eigengemaakte grafieken kunnen plaatsen zodat iedereen kan meegenieten hoe spitsvondig je bent terwijl je niet eens hebt opgemerkt dat je zelf een stompzinnige schrijffout hebt gemaakt, dan vind ik dat grappig.
Dus dat is wel on-topic, wat mij betreft.
je hebt mij ook niet zien schrijven dat het on of off topic was (stomme uitdrukking)en of het nu een stomme schrijffout is of gewoon misgetoetst  dat gebeurt mij zo vaak alleen corrigeer ik het dan weer .
maar het is idd wel grappig zo bekeken

Het is een welbekende soort van grap, je vestigd de aandacht op iets anders en plaatst de clou in een ander context, zeer doordacht dus en zeker geen schrijffout maar welbewust geplaatst.

Remy

Citaat van: Koen K op 11 september 2008, 17:02:31
Het was ironisch bedoeld ::)

Een kleurenblinde webdesigner/IO-student zou niet erg nuttig zijn, denk je wel? ;D
ken er trouwens wel één. (oud klasgenoot)
toch één van de betere vormgevers

morph

Citaat van: @3AAN op 12 september 2008, 14:02:36
Het is een welbekende soort van grap, je vestigd de aandacht op iets anders en plaatst de clou in een ander context, zeer doordacht dus en zeker geen schrijffout maar welbewust geplaatst.

Dat maakt me erg nieuwsgierig naar zo'n soort situatie waarin dit grappig is.
Heb je een voorbeeldje?