• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Grappige plaatjes

Gestart door Bodemjager, 28 februari 2006, 13:12:03

Vorige topic - Volgende topic

Bizon

Logic Pro 8.0.2, TC Electronic Konnekt24D, KRK V88, CME UF6, Technics SL1210MKII, Ortofon Concorde Nightclub E MKII, Rode NT1000.

Real DJ's play with Vinyl, Cd's, them selves?, PC, banana's, MUSIC.

Eye on Audio


:o :o :o

Oh! Die computer is ZOOO traag!!! ZOOO traag.. ..  ..   ..    ..     ..       ..



"If it measures good and sounds bad, it is bad. If it measures bad and sounds good, you've measured the wrong thing." [Daniel R. von Recklinghausen]

Wilmo


Niemand

heerlijk he zo en dat moet dan weer weg of opzij  :D :D :-*
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

SL1000

Citaat van: Eye on Audio op 21 februari 2009, 16:31:13

:o :o :o

Oh! Die computer is ZOOO traag!!! ZOOO traag.. ..  ..   ..    ..     ..       ..




ahhhwwwww (smelt) die is echt cute. Zou best graag nog wel een katje willen in de toekomst.
With a Barking Loud HiFi set.

Niemand

vind beide katten erg leuk zo  ;)
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

SL1000

nah die 2e zit voor het meest interessante deel van het plaatje  :laugh:
With a Barking Loud HiFi set.

Eye on Audio

Citaat van: SL1000 op 21 februari 2009, 16:43:08
Citaat van: Eye on Audio op 21 februari 2009, 16:31:13

:o :o :o

Oh! Die computer is ZOOO traag!!! ZOOO traag.. ..  ..   ..    ..     ..       ..




ahhhwwwww (smelt) die is echt cute. Zou best graag nog wel een katje willen in de toekomst.

Zo'n Siamees is soms wel HEEEL opdringerig...

Je kunt haar wegsturen maar ze blijft terugkomen tot je 'gebrainwashed' bent en er dan opeens achterkomt dat 'de kat' toch weer zit waar ze wil... Een typisch geval van 'de aanhouder wint'!


"If it measures good and sounds bad, it is bad. If it measures bad and sounds good, you've measured the wrong thing." [Daniel R. von Recklinghausen]

SL1000

Citaat van: Eye on Audio op 21 februari 2009, 16:50:30

Zo'n Siamees is soms wel HEEEL opdringerig...

Je kunt haar wegsturen maar ze blijft terugkomen tot je 'gebrainwashed' bent en er dan opeens achterkomt dat 'de kat' toch weer zit waar ze wil... Een typisch geval van 'de aanhouder wint'!

die zijn juist het leukst :) al zal ik er wel eentje moeten vinden die herdershonden de baas kan. noorse boskatten vind ik ook gaaf.
With a Barking Loud HiFi set.

Eye on Audio

Citaat van: SL1000 op 21 februari 2009, 16:52:33
Citaat van: Eye on Audio op 21 februari 2009, 16:50:30

Zo'n Siamees is soms wel HEEEL opdringerig...

Je kunt haar wegsturen maar ze blijft terugkomen tot je 'gebrainwashed' bent en er dan opeens achterkomt dat 'de kat' toch weer zit waar ze wil... Een typisch geval van 'de aanhouder wint'!

die zijn juist het leukst :) al zal ik er wel eentje moeten vinden die herdershonden de baas kan. noorse boskatten vind ik ook gaaf.

Deze Siamees is totaal niet bang voor een herder. Mijn buurman heeft een stevige Duitse herder en de kat reageert niet eens op het blaffen EN loopt zelfs naar de deur van de buurman om de hond op te zoeken sinds ze weet dat hij daar zit.

De kat mag niet naar buiten wegen diefstalrisico EN ik ben heel erg bang dat de hond z'n ogen kwijt raakt, dat beest is extreem snel en fel en net van elastiek...


"If it measures good and sounds bad, it is bad. If it measures bad and sounds good, you've measured the wrong thing." [Daniel R. von Recklinghausen]

Niemand

meeste katten zijn de baas in huis al er een hond is maakt niet uit wat voor hond.
ik had een kat  nou die lustte herders en andere grote honden rauw echt waar  ;D ;D ;D
waren toch echt de honden die vluchtten  ;D ;D ;D
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Eye on Audio

Citaat van: Niemand op 21 februari 2009, 20:31:06
meeste katten zijn de baas in huis al er een hond is maakt niet uit wat voor hond.
ik had een kat  nou die lustte herders en andere grote honden rauw echt waar  ;D ;D ;D
waren toch echt de honden die vluchtten  ;D ;D ;D

Honden kijken i.d.d. heel raar als een kat NIET op de vlucht gaat, dan blijven ze op afstand staan... 8)


"If it measures good and sounds bad, it is bad. If it measures bad and sounds good, you've measured the wrong thing." [Daniel R. von Recklinghausen]

Niemand

ik heb wat afgelachen met mijn kat toendertijd  ;D ;D ;D
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Remy

Citaat van: SL1000 op 21 februari 2009, 16:52:33
Citaat van: Eye on Audio op 21 februari 2009, 16:50:30

Zo'n Siamees is soms wel HEEEL opdringerig...

Je kunt haar wegsturen maar ze blijft terugkomen tot je 'gebrainwashed' bent en er dan opeens achterkomt dat 'de kat' toch weer zit waar ze wil... Een typisch geval van 'de aanhouder wint'!

die zijn juist het leukst :) al zal ik er wel eentje moeten vinden die herdershonden de baas kan. noorse boskatten vind ik ook gaaf.

Dan moet je een Bengaal nemen.
De bengaal van me ex is haar Herdershond de baas.
Hoewel ze zijn gewoon dikke maatjes. (en de hond houd van alle katten....andersom soms niet ;D ;) )
sowiezo is die Bengaal de baas over alle katten/katers e.d.  in de buurt.


Niemand

vraag maar aan dreumesjuh die heeft mijn kat ook goed gekend  was een europese korthaar gewoon huis tuin en keuken beest  maar echt een doerak was echt de hele buurt de baas vwb honden en katten zelfs de zwerfkatten .
mooiste was hij was echt gek op kinderen  die waren ook allemaal gek op hem .
Die mafketel zat rustig uren bij ze te kijken wanneer ze bijvoorbeeld aan het hinkelen waren  en regelmatig liep die naar een kind toe effe kopje geven .
iedereen kende die kat  ;D ;D
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden