• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Grappige plaatjes

Gestart door Bodemjager, 28 februari 2006, 13:12:03

Vorige topic - Volgende topic

Celica TA40

Je mag tegenwoordig niet veel meer...
De simpelste opmerking heeft al tot gevolg dat er weer iemand een corrigerend en uitermate irritant calvinistisch vingertje meent te moeten opsteken ::)
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Annerob

Foto heb ik al ff geleend voor en ander forum... Prachtig!! ;D

En wat de opmerking daaronder betreft: Ik kan me er niet over opwinden.... Dan ken ik wel ergere opmerkingen. Veel ergere ;D
(En daar lach ik óók om, trouwens ;))
Ik teken NIX!!!

Remi

27 maart 2009, 23:29:46 #1787 Laatste wijziging: 27 maart 2009, 23:34:05 door Remi
 :) tjezus wat een feest hier

spelfout van mij was geen opzet, wist gewoon niet beter.
jammer dat ik er iemand mee tegen de haren instreek, ook geen opzet maar ik vind het niet echt een probleem.
ik weet donders goed wat wel en niet kan.
en dit is Audiofreaks dus het kan :D

Annerob

Ik teken NIX!!!

Wilmo

Nou... wat rolt er weer over je heen. En ik ga ze lekker allemaal beantwoorden.

Citaat van: onno op 27 maart 2009, 18:25:09
Sjonge sjonge wat een reactie op een foto van een vliegtuig in een boom. Zou zeggen ga de politiek ik.

Dit is geen reactie op een foto van een vliegtuig in een boom. Dit is een reactie hierop:
Citaat van: Remi op 27 maart 2009, 00:28:07
;D dan zal el Quada hier wel vlieglessen hebben gehad



Citaat van: CelicaV8 op 27 maart 2009, 18:54:59
Je mag tegenwoordig niet veel meer...
De simpelste opmerking heeft al tot gevolg dat er weer iemand een corrigerend en uitermate irritant calvinistisch vingertje meent te moeten opsteken ::)
Pardon, Bert?

Vind jij dit een simpele opmerking? En ik ben zeker niet van mening dat ik in eerste instantie een corrigerend en uitermate irritant calvinistisch vingertje heb opgestoken. Ik ben eigenlijk van mening dat het geheel tegenovergesteld is.



Citaat van: Remi op 27 maart 2009, 23:29:46
:) tjezus wat een feest hier

spelfout van mij was geen opzet, wist gewoon niet beter.
jammer dat ik er iemand mee tegen de haren instreek, ook geen opzet maar ik vind het niet echt een probleem.
ik weet donders goed wat wel en niet kan.
en dit is Audiofreaks dus het kan :D
Ach, man, dit kun je toch op je tenen natellen dat dit toch niet normaal is. Stel je zou familie of kennissen hebben die erdoor getroffen waren, zou je dan nog zo'n uiterst debiele reactie plaatsen?
En niets ervan, omdat het AF is, kan het allemaal. Ik vind het te belachelijk voor woorden dat hier zo'n discussie over gaande is, dat iemand het in zn hoofd heeft gekregen om zoiets te durfen zeggen, belachelijk. Ik veroordeel het dan ook openlijk!
Zo'n opmerking waarmee je 2973 doden absoluut geen eer bewijst. Waar zit je gevoel voor respect?

Nicolas

28 maart 2009, 09:36:19 #1790 Laatste wijziging: 28 maart 2009, 09:41:15 door Nicolas
Over zowat elke negatieve gebeurtenis worden mopjes gemaakt, en als je rondzoekt zal er altijd wel iemand zijn die er bij betrokken was of die iemand kent die erbij betrokken was.

Waar trek je de grens dan met galgenhumor? Mopje over Hitler+gasrekening+zelfmoord mag niet omdat je een Jood kent. Mopje over Al Qaida mag niet omdat je iemand kent wiens buur zijn broer die dag in het WTC zat. Mopje over Herman Brood mag niet want je collega zijn vrouw is tenslotte bevriend met zijn bassist van vroeger. Mopje over de beurs mag niet want je oom heeft heel wat geld verloren in Lernout & Hauspie aandelen.

Wat mag dan nog wel? Galgenhumor is ook een manier om met gebeurtenissen om te gaan.

Ik lach regelmatig met dingen die voor de betrokkenen niet bepaald aangenaam waren. En als er eens een mop gemaakt wordt over een onderwerp waar ik bij betrokken was of iemand ken die erbij betrokken was, dan moet dat ook maar kunnen. Het gaat natuurlijk wel beide kanten op.

(btw ik kende iemand en die is omgekomen toen zijn vliegtuigje neerstortte...)

Het is jouw recht om niet mee te doen aan galgenhumor hoor, maar het lijkt me niet dat het moreel totaal onaanvaardbaar is zoals jij het schetst. Het idee erachter is immers -voor zover ik opvat- niet een serieuze kaakveeg te geven aan de slachtoffers. Humor is een manier om om te gaan met de dingen des levens. Een mopje maken over je ouders als ze al overleden zijn wil toch ook niet zeggen dat je ze daarom niet respecteert?

Ik vind mensen die schijnbaar serieus zeggen "ah ja, de aarde zal er blij mee zijn, want die Amerikanen met hun SUV's vervuilen zoveel en nu zijn er toch weer een hoopje minder" een stuk enger dan iemand die een mopje over Al Qaida maakt.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Koen K

Ik vind dat overal grappen over gemaakt moeten kunnen worden. Bij het mensenleven hoort relativering en humor is daar een uiting van. Of die grappen altijd gepast zijn is vraag 2, maar daar gaat het niet over.

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge.  ~ Charles Darwin
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.  ~ Richard Feynman

Niemand

blijkt ook al uit het woord humor Koen  ;)
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Eye on Audio

28 maart 2009, 10:10:21 #1793 Laatste wijziging: 28 maart 2009, 10:15:06 door Eye on Audio
Citaat van: Nicolas op 27 maart 2009, 17:06:29
Ik niet, geen van de alternatieve uitleggen houdt steek of is goed onderbouwd naar mijn mening, noch zie ik gaten in de officiële uitleg (mopjes over gaten zien en vliegtuigen die zich in torens boren zijn een oefening voor de lezer...). Maar die discussie is in dit draadje niet aan de orde.

[off topic modus]
Ik ga er zeker niet over in discussie... En dan zeker niet in de dit topic! ;D ;D ;D

Natuurlijk kom je niet zomaar achter al deze dingen. Weet wel dat er grote belangen in het spel zijn, hele grote. De club van Rome vond dik 30 jaar geleden al dat er teveel mensen zouden zijn rond deze tijd... Zo zijn er ook bepaalde ziekten waar ik mijn twijfels over heb i.v.m. het ontstaan... Waarom is enkele jaren geleden uitgelekt dat in 1996 uitspraken zijn gedaan over een zeer heftige griep in 2009 waar velen door zouden sterven? (vraag is: Is dat zo?, komt dat nog? is het al geweest?)

Ik weet het niet zeker! Ik lig er niet wakker van! Zie geen spoken en ben ook niet bang maar ik geniet van het leven!!!... Wel ben ik ben nogal analytisch van denken zeggen anderen vaak tegen mij. (dat zal dus wel. ;D ) Ook neem ik zeer veel informatie op van allerlei kanten omdat ik een hele brede interesse heb in bijna alles.

Ik heb ook hele rare en zeker goed onderbouwde  cijfers gezien i.v.m. kindersterfte in de derde wereld sinds de bemoeienis van het westen... Inentingen en zo... >:(

Wat ik zie is dat sommige dingen wel erg goed uitkomen, gewoon bijna te goed voor een bepaalde groep mensen, maar het kan ook toevallig zijn natuurlijk... Maar sommige dingen zijn wel erg toevallig voor toeval! ;) Zelfs deze crisis, gemaakt of niet, werkt erg goed mee om tot een wereld-regering/controle te komen... Chips en alles is al gemaakt om zoiets in gang te zetten, toevallig hé! Als je eerst mensen bang maakt accepteren ze dit allemaal veel makkelijker onder mom van veiligheid...

Iets van 'verdeel en heers' misschien...

Maar goed, hier ben ik wel HEEL ERG OFF TOPIC!!!
[/off topic modus]


"If it measures good and sounds bad, it is bad. If it measures bad and sounds good, you've measured the wrong thing." [Daniel R. von Recklinghausen]

.

Citaat van: Koen K op 28 maart 2009, 09:59:39
Ik vind dat overal grappen over gemaakt moeten kunnen worden. Bij het mensenleven hoort relativering en humor is daar een uiting van. Of die grappen altijd gepast zijn is vraag 2, maar daar gaat het niet over.

:-*

Cynisme moet mogen  ;D


BunnY

We'll see about that !!

Eye on Audio

Citaat van: Hocus Pocus op 28 maart 2009, 10:21:48
Citaat van: Koen K op 28 maart 2009, 09:59:39
Ik vind dat overal grappen over gemaakt moeten kunnen worden. Bij het mensenleven hoort relativering en humor is daar een uiting van. Of die grappen altijd gepast zijn is vraag 2, maar daar gaat het niet over.

:-*

Cynisme moet mogen  ;D



En je kunt kiezen uit vele onderwerpen! ;D ;D ;D

Maar laten we maar stoppen voordat dit topic minder grappig gaat worden... ;)


"If it measures good and sounds bad, it is bad. If it measures bad and sounds good, you've measured the wrong thing." [Daniel R. von Recklinghausen]

Annerob

Psies!  Verschil van mening zul je altijd houden, ook over humor.

Nah, bek to buzzienis:

Ik teken NIX!!!

Eye on Audio

Citaat van: Annerob op 28 maart 2009, 12:18:02
Psies!  Verschil van mening zul je altijd houden, ook over humor.

Nah, bek to buzzienis:



:D :D :D


"If it measures good and sounds bad, it is bad. If it measures bad and sounds good, you've measured the wrong thing." [Daniel R. von Recklinghausen]

Niemand

tjonge tjonge tjonge nu krijgt het onderwijzend personeel ook al de zwarte piet toegeschoven  .


Arme gastarbeider ;D ;D
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden