• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Grappige plaatjes

Gestart door Bodemjager, 28 februari 2006, 13:12:03

Vorige topic - Volgende topic

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

kwabbernoot


En het podium is aan Koen.  ;D

Groeten...

Nicolas

Ik heb degene rechts, met méér kabelzooi.

macho macho man...  ;) ;D
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Remy

23 juni 2009, 23:55:15 #1983 Laatste wijziging: 23 juni 2009, 23:57:46 door Remy
Citaat van: Nicolas op 23 juni 2009, 19:52:28
Ik heb degene rechts, met méér kabelzooi.

macho macho man...  ;) ;D


Macho macho city/man
dat was nog eens een echte gay song zeg ;D


ja on the left...tja je zou maar van esthetica en cultuur houden, dan moet je toch echt gay zijn. ::) ;)
oops :o

Maus0611

Ik werk met een combinatie van die 2 ::)


Wilmo

't Principe mag duidelijk zijn?


;D

Maus0611


Koen K

Mooi spul Maus. En die Kwabber heeft zoals wel vaker weer totaal geen idee waar 'ie het over heeft ;D

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge.  ~ Charles Darwin
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.  ~ Richard Feynman

Maus0611

En die monitor is net een straalkachel :P

Koen K


Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge.  ~ Charles Darwin
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.  ~ Richard Feynman

Maus0611

Net aan te raken...
60w voeding eraan en volgens mij gaat al die energie om in hitte..

VNA9216

Citaat van: kwabbernoot op 23 juni 2009, 19:45:25

En het podium is aan Koen.  ;D

Groeten...

Zelfs die rechter vind ik nog erg weinig draadjes hebben  ;D

hier heb ik 3 schermen over 6 machines verdeeld met 3 muizen, 3 toetsenborden 2 sets speakers (+ nog een kabel richting versterker) 2 koptelefoons en een zooi USB kabeltjes waar je niet goed van word..  ;D (mn "hoofd PC" hangen zo'n 16 USB apparaten aan   ::)
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
-------
oh.. daar heb ik er nog wel een van liggen..  ....  .... .... ergens...

Bas N.

Crisis!  :o :o

En ik dacht dat ik erg was, met mijn 2 x 3 cm. kabelgoten om alles/het merendeel rond mijn computer weg te moffelen.  ;D
Ik moet het ook doen met 1 enkel 26" scherm, en het is niet eens een Apple.  ::)
I started out with nothin' and still got most of it left.

.




Er is nog hoop voor de tapefreaks  ;D

kwabbernoot

Waarom heeft Fokke slagtanden? Is het weer volle maan ofzo?

Groeten...