• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Het grote Formula 1 topic

Gestart door tifosi, 18 maart 2006, 08:18:50

Vorige topic - Volgende topic

tifosi

Nee, er gebeurde vrij weinig, en dat komt mede dat de top 6 zo dicht op elkaar zit met rondetijden, dat inhalen of al naar de concurent toe rijden als bijna onmogelijk is.
De strijd vindt plaats in de achterste rijen, tja dat maakt het nu echt spannend, dat zijn plaatjes die nergens om gaan.

Maar goed, ik denk dat er al weer genoeg ontwikkeld wordt, om toch dat beetje verschil te dichten, we zullen zien waar de teams mee komen in Melbourne op zaterdag 1 april.

gr tifosi

TANNOY

people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

Bert


tifosi

Ja, klopt Button op 3, en kom na zijn eigen zeggen ook niet veel meer doen dan daar blijven, de marge is te klein om in te halen :(

Maar ik zie toch niet dat Button dit jaar kampioen wordt, ik denk als Ferrari net dat beetje meer vindt, dat Schumacher met Alonso om de titel gaat strijden en Button een goede derde.

McLaren heeft het niet erg goed voor elkaar, over de motor zijn de coureurs al niet te spreken, betrouwbaarheid zal ook voor hun weer een belangrijk punt zijn, dus wordt het zwaar voor allemaal.

TANNOY

Citaat van: Tifosi op 19 maart 2006, 10:45:47
Ja, klopt Button op 3, en kom na zijn eigen zeggen ook niet veel meer doen dan daar blijven, de marge is te klein om in te halen :(

Maar ik zie toch niet dat Button dit jaar kampioen wordt, ik denk als Ferrari net dat beetje meer vindt, dat Schumacher met Alonso om de titel gaat strijden en Button een goede derde.

McLaren heeft het niet erg goed voor elkaar, over de motor zijn de coureurs al niet te spreken, betrouwbaarheid zal ook voor hun weer een belangrijk punt zijn, dus wordt het zwaar voor allemaal.
Citaatik denk als Ferrari net dat beetje meer vindt
denk dat honda en de rest ook net dat beetje meer kan vinden!  ;)
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

Bert

Citaat van: TANNOY op 19 maart 2006, 10:47:43
Citaat van: Tifosi op 19 maart 2006, 10:45:47
Ja, klopt Button op 3, en kom na zijn eigen zeggen ook niet veel meer doen dan daar blijven, de marge is te klein om in te halen :(

Maar ik zie toch niet dat Button dit jaar kampioen wordt, ik denk als Ferrari net dat beetje meer vindt, dat Schumacher met Alonso om de titel gaat strijden en Button een goede derde.

McLaren heeft het niet erg goed voor elkaar, over de motor zijn de coureurs al niet te spreken, betrouwbaarheid zal ook voor hun weer een belangrijk punt zijn, dus wordt het zwaar voor allemaal.
Citaatik denk als Ferrari net dat beetje meer vindt
denk dat honda en de rest ook net dat beetje meer kan vinden!  ;)
Is toch wel de bedoeling van ze

tifosi

Ja, maar net als voorgaande jaren zit de concurentie ook niet stil, en vinden vaak net iets eerder de snelheid.
Ik gun het ze hoor, al is het alleen maar om de strijd spannender te maken, maar de geschiedenis leert andere dingen. ;)

tifosi

Ferrari komt in elbourne met andere niet flexibele vleugels, dat is Ferrari met de andere teams en de FIA overeen gekomen.
Dat betekend wederom dat deze vleugeld niet afgekeurd zijn, maar een doorn in het oog van de andere teams, Ferrari is deze speculaties die ongegrond zijn een beetje zat en is daardoor dit overeen gekomen.

TANNOY

Citaat van: Tifosi op 19 maart 2006, 11:01:53
Ferrari komt in elbourne met andere niet flexibele vleugels, dat is Ferrari met de andere teams en de FIA overeen gekomen.
Dat betekend wederom dat deze vleugeld niet afgekeurd zijn, maar een doorn in het oog van de andere teams, Ferrari is deze speculaties die ongegrond zijn een beetje zat en is daardoor dit overeen gekomen.
CitaatFerrari is deze speculaties die ongegrond zijn een beetje zat en is daardoor dit overeen gekomen.

neem maar van mij aan dat het dan gewoon niet meer mag!

ze gaan echt niks veranderen wat wel mag omdat andere teams het graag zien dat het eraf gaat!

;)
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

tifosi

Als het illegaal was, was Ferrari nu gediskwalificeerd, en dus valt de felexibiliteit in de marge, dus legaal en mag het dus ook.

Maar het is al jaren dat Ferrari beticht van alle soorten illegale praktijken, nooit is iets bewezen en aangetoond, dus willen ze daar vanaf.
Ferrari ingenieurs kennen blijkbaar de marge's van de regelement zo goed, dat ze vele kunnen ontwikkelen dat binnen de marge blijft en dus legaal.

gr tifosi

Ieniemienie

Maar toch belooft het een leuk seizoen te worden.
Fisichella en Button die het goed doen. En wie weet wat Rosberg gedaan zou hebben. Laat hen meestrijden. Ook mooier voor de WK-stand. Eindelijk ook anderen die meedoen en punten kunnen wegsnoepen om de stand zo nog spannender te houden.

Vergeet vandaag niet te lachen,
want .........
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

(al is het maar een heel klein glimlachje)

leen

Jammer weer van Raikkonen, wat heeft die een pech weer.
H/K avr 130 receiver 2×Mission 704.  4 × Mission 731imp pro en een NAD 315BEE amp
diy sub cassete deck Sony 750ES Technics sl120+ sme 3009 mkII imp Philips 412mkII sat tuners digital Philips 2200
Yamaha CDX-497 cd speler dvd philips520 Bekabeling interlink rg 58u
Luidsprekerkabel koperdraad 4mm²

tifosi

Hoeveel pech kan een coureur hebben, dit moet zo demotiverend zijn, dat je de neiging krijgt om uit te stappen, jammer hij heeft het wel.

nando

Willliams cosworth bridgestone verrast mij een beetje. Ik had er een hard hoofd in voor het bezin van het seizoen maar Cosworth is het nog niet verleerd zo lijkt het.

Het is echt bedroevend hoe Toyota presteert. Dat team mag toch wel een keertje meer naar voren gezien worden?
nando

Allways look on the bright side of life.

Ieniemienie

Citaat van: nando op 19 maart 2006, 21:48:17
maar Cosworth is het nog niet verleerd zo lijkt het.

Deze race waren ze vooral goed in motoren laten ploffen. :laugh: :laugh: :laugh:
Vooral de eerte (Rosberg) was een hele echte !!!!!  ;D ;D
Vergeet vandaag niet te lachen,
want .........
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

(al is het maar een heel klein glimlachje)