• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Wat hebben we vandaag gedaan?

Gestart door s_k, 13 juli 2005, 00:49:29

Vorige topic - Volgende topic

Nicolas

Citaat van: ArjanR1 op  4 oktober 2019, 19:54:53Een scooter gehuurd, kan nu alle kanten op :)




Mwah, naar links ben je toch enigszins beperkt... ;)
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

jpio

Gekeken naar 4 zonnepanelen maar helaas.. de aansluitingen waren niet geschikt voor mijn systeem want (te) oud.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Nicolas

tja, na 4.6 miljard jaar zal de zon ook wel al eens uit garantie zijn, dan kan je niet verwachten dat ze nog compatibel is met hedendaagse systemen.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

theo technics

Voor het eerst met pech gestaan met de auto bij de wasstraat.
ANWB stond binnen 10 minuten bij mij. :o  :o
 
Jawel, de accu spontaan defect, interne sluiting, hij gaf geen kick meer.
Gelukkig had hij er eentje bij zich.
Nog een flinke jongen ook, was aan de prijs te zien ook. :-X
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Rubble

Gebroed, op iets met houten fruitschalen, broodplanken, subkastjes en wel of geen tweeter......

Verder overbodige handel op MP gezet en fijn Doe Maar plaatjes geluisterd. Een genot!
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Celica TA40

Citaat van: theo technics op  5 oktober 2019, 16:45:14Voor het eerst met pech gestaan met de auto bij de wasstraat.
ANWB stond binnen 10 minuten bij mij. :o  :o
 
Jawel, de accu spontaan defect, interne sluiting, hij gaf geen kick meer.
Gelukkig had hij er eentje bij zich.
Nog een flinke jongen ook, was aan de prijs te zien ook. :-X

En hoevaak heb je al op andere plaatsen met pech gestaan :P ;D
;)
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Heintje

Met dochter naar atletiek-talent bijeenkomst geweest (het is vast niet erfelijk  :o ) en met pure handkracht een vijgeboom uit de grond gerukt.
Het kleinmaken ging daarna geheel machinaal ...

Tom!

Boodschappen gedaan en een stukje gefietst.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Citaat van: Heintje op  5 oktober 2019, 22:45:49Met dochter naar atletiek-talent bijeenkomst geweest (het is vast niet erfelijk  :o ) en met pure handkracht een vijgeboom uit de grond gerukt.
Het kleinmaken ging daarna geheel machinaal ...

Hoop dat de vijg hier na 2 jaar van gigantische droogte op z'n nieuwe plek komend jaar goed gaat leveren, want op de oude plek was het tig heerlijke vijgen jaarlijks maar hij werd daar te groot.

Vandaag kleinzoon en familie gefeliciteerd met z'n 1e verjaardag. Het uitpakken met hulp van een ander kleinkind en daarna met het papier roppen en het in je mond stoppen is het leukste.
Best wel veel lol mee gehad. Zoals dat een bepaald speeltje hoe dan ook op de grond geflikkerd moest worden, iets wat voor de andere speeltjes die net zo hard stuiterden en klonken niet gold.
Misschien had hij iets tegen blauw of zo.
Racist in spe?
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Tom!

Gestofzuigd, gewassen, nog een paar nakomende boodschappen gedaan.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Sytse Fliege

De voeding van mijn backup computer overgezet naar mijn werkcomputer. De voeding van die laatste gaf vanmorgen spontaan de geest. Gelukkig maar dat 't de voeding was en niet het moederbord of zo.

Verder bijgekomen van een tripje naar Bulgarije. Ik kan je verzekeren dat je tamelijk uitgeput raakt van Bulgaarse hotelkamers. Bulgaren houden namelijk van warmte.

Ik niet, ik heb met de deuren open geslapen. Dat kon niet anders, want de airco werkte niet. Ondanks vijf sterren hotel... (ben ik daar wel gewend overigens, dat soort dingen). Bij het zwembad buiten was 't dan weer stervens koud, dat dan weer wel.

Ach, kikker toch op!

Boer Bruut

Wat een drukte zeg bij dat zwembad.
Dat was 's ochtends zeker vroeg opstaan om een ligstoel te bemachtigen?
Zelf onlangs een lang weekend in Zeeland doorgebracht met mijn tante D.
in zo' n Fletcher hotel aan de kust.
Beviel uitstekend en ze hadden lekkere whisky.
Tante Diana mag natuurlijk geen whisky ; nee, die gaf ik dan zo'n ijscoupe,
je weet wel met een aardbei, een wafel en natuurlijk een parasolletje er in.

Katten weer blij je te zien?
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Tom!

Vanmorgen wat muziek nodig gehad om te te motiveren om 5.30 op de fiets te stappen. In de stromende regen.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Sytse Fliege

Citaat van: Boer Bruut,varkenshouder op  7 oktober 2019, 21:56:10Wat een drukte zeg bij dat zwembad.

Katten weer blij je te zien?

Arme Diana, wat móet je nou met zo'n leven. Maar goed, leuke ijsjes met speeltjes er in maakt het dan weer wat draaglijker, dat scheelt weer wat.

Katten? Kat, helaas. Eentje vond dat hij hier te weinig kon jagen en is daarom naar de eeuwige jachtvelden vertrokken. De egoïst. En wat een afschrijving ook, het beest heeft me alleen al aan aanschaf en dokterskosten â,¬ 1,71 per dag gekost. En dan nog 't ergste; ik mis 'm vreselijk (en niet als kiespijn). Maar goed, wat doe je er aan...

Hoe dan ook, poes Kleine was NIET blij om me te zien toen ik terugkwam en er zijn de nodige kattensnoepjes aan te pas gekomen voordat 't weer koek en zopie tussen ons was. Gelukkig geeft ze sinds een week (en na een tijdje stug oefenen) per snoepje ook één pootje, dus als eigenaar heb je er ook wel wat plezier van.

Wat die drukte bij dat zwembad betreft; volgens mij heeft Bulgarije per inwoner 3 hotelkamers. Nou ja, dat gevoel krijg je in ieder geval. Vóór de crisis hebben ze duizenden hotels gebouwd, na de crisis kwam er niemand meer, zeker de helft van al die nieuwbouw staat leeg. Best wel een beetje triest om te zien. Anderzijds, eigen schuld, dikke bult.
Ach, kikker toch op!

Lampje

Citaat van: Opa S. op  6 oktober 2019, 21:18:16Verder bijgekomen van een tripje naar Bulgarije. Ik kan je verzekeren dat je tamelijk uitgeput raakt van Bulgaarse hotelkamers. Bulgaren houden namelijk van warmte.

Ik niet, ik heb met de deuren open geslapen. Dat kon niet anders

Hahaha, dat ken ik! Bij m'n schoonmoeder in Moskou, stadsverwarming, mijn god wat warm daar. Temperatuur regelen met raam open/dicht!
"Opruimen....ja, het gaat lukken!"