• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Wat hebben we vandaag gedaan?

Gestart door s_k, 13 juli 2005, 00:49:29

Vorige topic - Volgende topic

theo technics

Roepen ze mij op om 07:00, kon ik naar het werk toe. :'(
Is toch niet normaal meer, heeft nou niemand meer respect voor senioren? ;D  ;D  ;D
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

minplus

Moest je als zij-instromer naar de zondagsschool? ;D

Zelf 2 jongelui geholpen die hier op de motor langskwamen. Ik keek uit het raam toen ik ze hoorde aankomen en zag een van beide toen ze op het glibberstuk kwamen de sloot ingaan met een zware Honda.
Gelukkig was het het begin van de sloot en het loopt daar schuin omhoog over een paar meter, dus ze konden hem er zelf uitkrijgen. Waarna ze met een steeksleuteltje een bout los probeerden te krijgen om wat recht te zetten. Toen die de bout dreigde te mollen maar even een pijpsleutel opgehaald. Ze waren enthousiast over het ding en kenden ze gek genoeg nog niet, maar gingen ze zelf meteen kopen. :)
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

jpio

U is te goed voor deze wereld :)

Zelf een km of 90 over de dijken van NHN getuft. Daarna bij euro98 tankstation eea weer bijgevuld en staan kletsen met een motorrijder die op een originele cb500 van Honda reed, uit 1973.
Ook hij wilde geen 95/10 meuk in zn tank hebben en dat is heel verstandig van hem.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

groovy.

Gisteren.
a.b op bezoek gehad.
In to each life some rain must fall.

kurt

Vandaag eveneens een motorrit gemaakt met mijn groene Kawasaki. (Nee helemaal groen is hij niet Greta.)
Het ging over een 450km. richting Franse Ardennen. Mijn maat reed zoals gewoonlijk voorop met zijn Honda Pan European 1300. Schitterend motor weer tot een kwartier voor thuiskomst.
Doordat ikzelf naar het einde toe ook eens voorop reed en er weer in slaagde een verkeerde afrit te nemen had dit tot gevolg dat we later thuis waren.
Anders hadden we die fikse regenbui op het einde niet gehad, het gutste zo hard dat we niks meer zagen. Het water stond zowat direct in onze laarzen. Een bult in het wegdek die ik anders had opgemerkt deed de voorvork geen deugd. Verdomme.

Sytse Fliege

Naar een dansvoorstelling geweest. Ik ben niet snel onder de indruk en al helemaal niet van dansvoorstellingen, maar nu zat ik zelfs op het puntje van mijn stoel. Erg mooi, heel interessant, zeer bijzonder.

https://ita.nl/nl/voorstellingen/set-of-sets/322/
Ach, kikker toch op!

Celica TA40

Vandaag naar 2 rommelmarkten geweest: eerst met de bus (we hadden een zgn. "mini-groep kaartje" gekocht, waarmee maximaal 5 personen de hele dag met elke bus binnen het stadsgebied kunnen reizen) naar Aken-centrum, waar rond de dom en het raadhuis een rommelmarkt was met voornamelijk antiek en tweedehands spullen; aansluitend met de bus naar het voetbalstadion, waar op het parkeerterrein van een grote winkel tegenover het stadion een rommelmarkt was met nieuwer spul en wat tweedehands goederen. Op de eerste rommelmarkt een broodje worst gegeten en een cappuccino gedronken, op de tweede nog een koffie gedronken. Gezellig dagje geweest :) .
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

MYRYAD

Al 90 minuten ge-zen-d.
Met kleinzoon met brio houten rails op tafel aangelegd. Met station en tunnel. Elje paar minuten komt de trein een stukje brood brengen. Twee boterhammen is voor de trein een hele klus. Voor deze opa ook trouwens. Wachten op het OV, en geduld bewaren, is nog niks vergeleken bij een brio trein die stukjes brood moet brengen. En de trein moet natuurlijk ook onderweg wat eten. Trein houdt volgens kleinzoon van 2 jaar en 3 maanden vooral van korstjes. En dat is fijn, want korstjes blieft hij eigenlijk niet. Hij spaart ze voor de trein.
Kortom, na 90 minuten ontbijt met kleinzoon ben ik helemaal zen.
Alle ongeduld, haast, regeltjes, planning, smelt als sneeuw voor de zon, echt zen! De vokgende stap in zen- ontwikkeling schijnt te zijn dat je dit leuk, zinvol vindt.

jpio

Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Sytse Fliege

Als ik 't zo hoor wordt het eerder tijd dat je die zen master bent...
Ach, kikker toch op!

Tom!

Werken van 14.00-22.30. Hartstikke fijn als ze dan om 6.30 een hoogwerker voor je raam parkeren en vanaf 7.00 de ramen gaan wassen met dat ding. Hij is namelijk niet stil.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Niet zeuren, uurtje fietsen, dus 23.30 thuis, tandenpoetsen en erin, dus 7 uur slapen.
Wat wil een mens nog meer? :P  :o
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Celica TA40

Misschien wat eten en even ontspannen, na een werkdag, zoals iedereen dat doet? Mijn vriendin eet na de late dienst (14.00-22.00 uur, om 23.00 uur is ze thuis) ook gewoon een maaltijd.
Ik moet toegeven, dat het niet echt bevorderlijk voor de rust is, als ze na een nachtdienst (22.00-06.00 uur) om 07.00 uur thuiskomt, wat eet, tegen 08.30 à 09.00 uur naar bed gaat en ze ergens in huis om 09.30 uur beginnen te boren/hakken/hameren... Als er een woning leeg komt te staan, beginnen ze met eventuele opknapwerkzaamheden gewoonlijk net in de week als ze nachtdienst heeft. Voordien staat die woning vaak al weken leeg.
De onderbuurman (een ex-collega van me) is onlangs overleden na een relatief klein ongeluk; hij viel en stootte zijn hoofd. Omdat hij echter bloedverdunners moest innemen vanwege hartpatiënt zijnde, kreeg hij een hersenbloeding waardoor hij in coma raakte en daar niet meer uit gekomen is :) . Die woning was blijkbaar nog niet toe aan enig opknapwerk, dus vorige week zijn de nieuwe onderburen begonnen met meubels naar binnen te sjouwen. Dat ging met wat gebonk etc. gepaard, maar ten eerste was het minimaal en ten tweede had mijn vriendin late dienst.
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

ArjanR1

Keukenkozijn aan de buitenkant geschuurd en geschilderd, bah wat HAAT ik schilderen :P
Over een jaar of 2 maar kunststof er in!
Monitor Audio PL500II - Audio Analogue ABsolute - Auralic Aries G2.2

Tom!

Ja, als ik net een uur heb gefietst kan ik helaas niet meteen in mijn bed donderen en slapen. Ik ben ook van gisteren 5.30 op naar vandaag 10.30 op gegaan, dus ritme zit er niet meer in...
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger