• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Wat hebben we vandaag gedaan?

Gestart door s_k, 13 juli 2005, 00:49:29

Vorige topic - Volgende topic

Sytse Fliege

Citaat van: Nicolas op 28 september 2020, 17:57:35Je kan natuurlijk ook aan je vrouw vragen of zij de motivatie niet voor haar rekening wil nemen. Het moet tenslotte ook niet allemaal op jouw schouders komen.

Nicolas, heb je geen compassie dan? Dat arme mens heeft al zo veel te verduren!

Ach, kikker toch op!

Nicolas

Integendeel, BG draagt zijn steentje meer dan bij. Zo heeft hij reeds eens een vuilnisbak verplaatst en gemeld dat er vogelpoep op het dak zit - zelf!
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

AntiAudioKwakzalverij

Eigenlijk gisteren, maar samen met mijn vrouw en vrienden naar de film De beentjes van Sint-Hildegard geweest. Wat is dat een leuke film. Heerlijk gelachen om de droge humor van Herman Finkers en de mooie aspecten tussen de man en vrouw....maar ook mooie stof om over na te denken...het leven is kort en geven en nemen. Prachtig! Ik geef deze film een dikke 10. Oe mot dat goan sien!

Sytse Fliege

Citaat van: Nicolas op 28 september 2020, 21:58:25Integendeel, BG draagt zijn steentje meer dan bij. Zo heeft hij reeds eens een vuilnisbak verplaatst en gemeld dat er vogelpoep op het dak zit - zelf!

Ja, je hebt ook wel gelijk eigenlijk. En al die lezingen ook! Het moet een zwaar leven zijn.

Tijdens de uitsmijterijen houdt hij zich groot(s), dat zet je natuurlijk wel op 't verkeerde been, maar eenmaal thuis vervalt hij weer in dat harde leven. Waar zou hij zijn, zonder zijn Lady D.!?

Ach, kikker toch op!

Parker700

Doos met singeltjes aan het uitzoeken (en draaien), goed voor de beweging.
Nu bij de B van Beatles
Muziek, daar kikker je van op!

MYRYAD

Eigenlijk helemaal niks!
Uitgeslapen en ontbeten tot 12 uur. Boodschappen gedaan, uurtje gewandeld.
Kortom; vakantie!!!

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Nicolas

Citaat van: Sytse Fliege op 29 september 2020, 07:44:59Waar zou hij zijn, zonder zijn Lady D.!?

Dat vraagt Lady D. zich vast ook af op woensdag...
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

B. Gehakt

Welaan, amai, of hoe zeggen ze dat eigenlijk? Recentelijk beklom ik de hoogste berg van Friesland (mijn huis staat hoger maar dit terzijde) -zelf. Als ware het de Kilimanjaro zo stond die voor mij maar onverveerd toch omhoog. Zo dichtbij de poolcirkel ligt de sneeuwgrens wel een stuk lager dan daarginds in Afrika en de zon gaat vroeger onder, de omstandigheden zijn er niet mis.
Deskundige

Nicolas

Ze noemen het daar niet voor niks het Hoge Noorden, voorwaar!
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Tom!

Gisteren een meisje van 21 aan de lijn die pech had gehad met een nieuw koffiezetapparaat, dat terug had moeten sturen en nu opnieuw moest bestellen. Het was alleen duurder geworden maar een collega had dat al gecompenseerd met een tegoed van 30 euro in de account.
"Jullie tegoed is niet genoeg"
"Hoezo? Het is zelfs meer dan genoeg"
"Wat bedoel je? Het oude apparaat kostte 261 euro en nu kost het 275"
"Mijn collega heeft 30 euro in je account gezet"
"Ja, dat is dus te weinig"
"Hoeveel is volgens jou het verschil tussen 261 en 275?"
"Ehhhh..."
"Laten we het anders doen. Als je van de 275 euro 30 euro afhaalt, waar kom je dan op uit?"
"..." (verwoed gereken, een paar uitkomsten die niet eens in de buurt komen)
"Het prijsverschil is 14 euro. Je krijgt van ons 30 euro. Is dat teveel of te weinig?"

Ik vermoed dat ik de domste klant van Nederland aan de lijn had. En die had op de een of andere manier genoeg geld bij elkaar geharkt om een duur koffiezetapparaat te kopen.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Rubble

Maar Tom, 30 euro is toch te weinig om een apparaat van 275 euro te kopen. Snap dat dan!
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Tom!

Ja, ik had haar ook al uitgelegd dat ze niet een gratis nieuw apparaat kreeg.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Rubble

"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

minplus

 ;D  ;D  ;D
Heb je je gezicht in de plooi kunnen houden, Tom?
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right