Wat hebben we vandaag gedaan?

Gestart door s_k, 13 juli 2005, 00:49:29

Vorige topic - Volgende topic

Boer Bruut

Citaat van: minplus op 21 juni 2025, 15:16:54Een fles 10 jaar oude Black Velvet gekocht.

Mijn dochter kwam terug uit Frankrijk met een fles Monkey Shoulder voor B.B.
Ook wel lekker en nieuw voor mij
Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

Jeronimo

Vanochtend met zware bepakking op de rug gewandeld. In het streven om eind juli op een normale manier structureel 7 kilogram lichter te zijn. ;D Zwaar is natuurlijk een relatief begrip, is nu nog gewogen op, he?, 7 kg.

B. Gehakt

Zeven kilo extra lijkt me genoeg om bij dit weer door het asfalt te zakken, als een ware bunkerbuster. Ik hoop dat we hier toch van Jeronimo nog mogen horen.
Deskundige

Clan V1.2

[
Citaat van: MYRYAD op 21 juni 2025, 19:46:37Nieuwe smartphone bestelt.
En  kabeltje om alles over te zetten, backup in drive gemaakt.  Volgende week dinsdag wordt telefoon bezorgt.
Heb toch alle tijd om over te zettn en in te stellen zoals ik dat wil.

Ik ken het Android systeem niet, maar is het niet voldoende de connectie met Google Drive te maken?
Of zit het 'm in de beperkte Gb die je daar ter beschikking staat?

Je kan je phone dus nog wel gebruiken, heb ik begrepen.

Mvrgr.

Geen van die dingen bestaan buiten de verhalen die mensen bedenken en aan elkaar doorvertellen.
Er zijn geen goden in het heelal, geen naties, geen geld, geen mensenrechten, geen wetten en geen rechtsgang buiten de collectieve bedenksels van de mensheid.

Bron: boek Sapiens van Yuval Noah Harari.

MYRYAD

Ik heb nog ruimte genoeg op drive.
Het is meer dat ik zo gewend ben aan huidige Indeling, instellingen, plaats icoontjes.  En hoe krijg ik fat terug op de nieuwe phone.

theo technics

Niemand in de buurt die een Android goeroe is, of iemand die handig is met smartphone's?

Ik hoor je nu van alles roepen, zoals FAT???

Ik zou het aan iemand vragen, die wat meer weet van Android phone's, voordat je alles kwijt bent. ;)
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

theo technics

Nicolas

Ik moet hier soms voor klanten meerdere Android tablets prepareren. Dan kan ik gewoon eentje die al OK staat in de buurt van de nieuwe leggen, en de eerste keer dat die nieuwe opstart kan ik dan de overdrachtswizard openen en hoppa automagisch is die nieuwe een kopie van de oude. En die kopie gaat heel ver, niet alleen bestanden maar ook apps, widgets, instellingen...
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

morph

Citaat van: MYRYAD op 22 juni 2025, 16:48:50En hoe krijg ik fat terug op de nieuwe phone.
Citaat van: theo technics op 22 juni 2025, 17:07:03Ik hoor je nu van alles roepen, zoals FAT???
Ik fenk fat dat een tikdoutje is.
Op het toetsenborf zitten fe f en fe d vlak naast elkaar.
Fus MYRYAF befoelt niet het dormatteren od iets fergelijks.

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

theo technics

Lach maar ouwe dikkop, ik reken het toch vout! >:(

minplus

If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

Boer Bruut

Theo wordt langzaam weer de oude   ^-^
Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

MYRYAD

Ja, lach maar. Ik zit er mooi mee, die te dikke vinger :'(

minplus

If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right