Wat hebben we vandaag gedaan?

Gestart door s_k, 13 juli 2005, 00:49:29

Vorige topic - Volgende topic

MYRYAD

Ik zoek gewoon een goede instructie of handleiding voor overzetten gegevens, foto's, alle apps. En het liefst zo dat de nieuwe telefoon er hetzelfde uitziet als de oude.
Een vorige keer 2 dagdelen bezig geweest, de verkopende telefoonwinkel kwam er niet uit. Bij de oude telefoon was de usb aansluiting stuk.
Dat is nu niet het geval gelukkig.
En wat zeker ook meespeelt is de zgn stabiele eind situatie na hersenkneuzing. Geheugen en desoriƫntatie zitten me dan dwars.

Maar de vorige keer, een 3 jaar geleden kwam ik er ook uit. Er is dus hoop ;D

MYRYAD

De middelvinger!
Nee die heeft alleen maar last van  'upcomming stifness".

theo technics

Citaat van: MYRYAD op 22 juni 2025, 20:55:33Ja, lach maar. Ik zit er mooi mee, die te dikke vinger :'(

Als je hulp nodig hebt, roep je maar.

Dan kom ik wel even langs.  ;)
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Walt

Met iphones is het makkelijk, die kan je naast elkaar leggen dan gaan ze draadloos alles overzetten incl. de instellingen. Moest volgens mij alleen de ING betaal app opnieuw activeren, maar dat is wel logisch natuurlijk.

Boer Bruut

Hier twee Android tablets met 'quick share' via bluetooth met elkaar verbinden
Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

MYRYAD

Dank voor de hartverwarmende reacties!  Ik duik in de materie. Las al over een app van motorola. Ik ga van de moto g5 plus naar de motorola g75.  Het is voor mij geen dagelijkse materie. En mevr. Myryad wees me er op dat ik na de lichtere operatie in januari ook een tijdje last had concentratie probleem. En nu zeker ook nog. Fikse dosis pijnstilling en Niet Aangeboren Hersenletsel is een lastige combi.

Morgen weer overleg met de afbouw pijnmedicatie afdeling.
Want de opiaten als oxycodon mogen niet zomaar gestopt worden.  Vorige week vrijdag begonnen met een 30 mg minder per dag.  Dat geeft dan weer bijwerkingen over de bijwerkingen.
Raar goedje die pijnstiller: doen eigenlijk niets aan de oorzaak, maar wel aan de manier waarop ons zenuwgestel, hersenen, omgaan met pijn.
Uitschakelen van het sensorisch deel bijvoorbeeld.
De bijwerkingen verschillen ook per persoon en van keer tot keer. In januari een paar keer hallucinaties. Nu niet gelukkig.  Nu wat meer concentratie en geheugen, desoriĆ«ntatie.
Desalniettemin, toch blij dat ze er zijn.

Wim72

Ik heb ooit langdurig de combinatie Oxycodon Lyrica Naproxen Paracetamol plus electrolyten tegen verstopping gebruikt en hier bijna tot geen problemen van ondervonden en na een periode van slechts twee weken afbouw succesvol gestopt.
Het resultaat was dat ik geen zware operatie hoefde te ondergaan maar als ik lees wat MYRYAD allemaal heeft ondervonden aan tegenslag en bijwerkingen wens ik hem veel sterkte en vanaf nu veel voorspoed met herstel.

Geen hond

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

MYRYAD

Dank!!!

Wanneer ik het zo doorlees is het inderdaad een fikse stapel.
Ik had een 40-50 jaar geleden ook niet in kunnen schatten dat willen leven, bijstellen verwachtingen in houdt. En soms drastisch, of opgedrongen.
Ik zeg expres willen leven, want een ieder met een chronische aandoening, beperking, of tegen drempels zijn aangelopen, kent vast wel de begrippen motivatie, levenszin.  En dat dit werkwoorden zijn. Of soms lijdend voorwerp, bijvoegsel, voltooide of onvoltooide verleden tijd.
We hebben allemaal ons eigen woordenboek die we meedragen.
Ik ben dankbaar voor jullie reacties en opmerkingen.
En wens een ieder zijn eigen woordenboek toe, die passend, en te dragen, is.
Met ook begrippen als humor, etc.

TANNOY

Citaat van: Clan V1.2 op 22 juni 2025, 16:27:03[
Citaat van: MYRYAD op 21 juni 2025, 19:46:37Nieuwe smartphone bestelt.
En  kabeltje om alles over te zetten, backup in drive gemaakt.  Volgende week dinsdag wordt telefoon bezorgt.
Heb toch alle tijd om over te zettn en in te stellen zoals ik dat wil.

Ik ken het Android systeem niet, maar is het niet voldoende de connectie met Google Drive te maken?
Of zit het 'm in de beperkte Gb die je daar ter beschikking staat?

Je kan je phone dus nog wel gebruiken, heb ik begrepen.

Mvrgr.

bij mijn samsung zet ik alles zo over via smart switch vamn samsung

ik heb het ook is gedaan via opslag met google drive voor familie,dat was geen samsung
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

Nicolas

Jup, ik gad het inderdaad ook over Samsung Smart Switch.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

TANNOY

Citaat van: Nicolas op 23 juni 2025, 13:02:27Jup, ik gad het inderdaad ook over Samsung Smart Switch.
werkt inderdaad zeer goed,laatst mijn ma haar tel ook mee overgezet.
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

MYRYAD

Is Samsung smart switch ook voor Motorola?

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

MYRYAD

Daar duik ik straks in, dank.