Wat hebben we vandaag gedaan?

Gestart door s_k, 13 juli 2005, 00:49:29

Vorige topic - Volgende topic

MYRYAD

Revalideren kan ook leuk zijn. Rustige armbewegingen, lopen, praatje maken. Vooral de rug en armspieren doen pijn.
Om rustige armbewegingen te maken gebruik ik een handpan.  Beetje naar de alternatieve/meditatieve hoek gedreven muziek instrument. Maar je kunt er ook gewoon muziek op maken.

Heerlijk om rustig tempo armen en handen te bewegen. En zo de rugspieren wat te trainen.
En ik vind de klank ook nog eens prettig.  Voelt als rustig improviseren als fysio therapie.

Om te bespelen leg je hem plat neer op een open statief, en "sla" je met de vingers op de platte stukken naast de kuilen, of op de rand van de kuilen. Die zijn gestemd in op bepaalde tonen.

MYRYAD

@Thro Technics: de moto app kan ik niet gebruiken op mojn toestel.  Krijg ik als melding wanneer ik deze app wil gebruiken.  Als het goed is wordt morgen het toestel, en kabeltje bezorgt. Zal de hier ook genoemde smart app bekijken.

Parker700

Afscheid genomen van een goede vriend.
Muziek, daar kikker je van op!

minplus

If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Heintje

Da's nooit nie goe nie. Sterkte!

Geen hond

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

B. Gehakt

Citaat van: Heintje op 24 juni 2025, 19:11:46Da's nooit nie goe nie. Sterkte!

En tegelijkertijd was het een heel goed afscheid.
Deskundige

MYRYAD

Sterkte.

Grrrrrr, kom ik eindelijk toe aan telefoon overzetten is er een storing bij odido mobiel en wifi.

theo technics

Aha, jij bent diegene die de storingen veroorzaak bij odido! :D  :D
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Tom!

Sorry Myryad, ik wil op zich best helpen met het overzetten maar ik vrees dat je aan mij niets hebt. Mijn ervaring betreft alleen Samsung naar Samsung en dat werkt min of meer automatisch.
--- E. Schönberger

MYRYAD

Yes, Heer Theo Technics komt me morgen helpen.
Hoef ik niet meer te kloten met kapot scherm.
Ik heb het geprobeert, maar de pijnstillers, en langzame afbouw zitten mijn helderheid dwars.  Omschreef het als reizen met een routeplanner, niet zien waar ik vandaan kom, of hoe het er uit ziet waar ik heen op weg ben.
En het is mistig.
Desoriëntatie het dat.
Bijwerking pittige dosis oxycodon. Gelukkig is het tijdelijk. In januari na een kleinere operatie speelde het ook even. Gelukkig afbouw onder hulp ziekenhuis.
Maar een lastige tijd.

En odido blijft lastig doen.
Dan weer internet, dan weer geen internet op de mobiel.
Lange storingen vandaag bij Odido.

Tom!

Minder! Gelukkig tot dusver geen probleem bij mijn provider, die het KPN-netwerk gebruikt.

Succes met overzetten en sterkte met de medicijnen.
--- E. Schönberger

BunnY

Mijn wasmachine wil niet meer zwieren... nu heb ik het eens open geschroefd en gezien dat de koolborstels wel erg dun waren. Ik heb ze nu als test eens van kant gewisseld om te kijken of hij nu wel wil zwieren.

Maar nieuwe koolborstels... vroeger had je Handyman waar je eens binnenkon maar die is in Gent weg. Zijn koolborstels best universeel of...?
We'll see about that !!

Jeronimo