• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Wat hebben we vandaag gedaan?

Gestart door s_k, 13 juli 2005, 00:49:29

Vorige topic - Volgende topic

minplus

Citaat van: Sytse Fliege op 23 juli 2021, 21:25:27Als de letters in het alfabet op zijn doen we ze toch gewoon dubbel?

Om te beginnen met AA. Daar is ook al een club voor en ontkenning is daar sowieso altijd al een discussiepunt, dat zijn ze gewend daar!



Is dat niet het nummerbord van het koningshuis? ???  :-\
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Benco

23 juli 2021, 22:12:32 #163531 Laatste wijziging: 23 juli 2021, 22:15:16 door Benco
Citaat van: Broeder Bruut op 23 juli 2021, 21:30:46
Citaat van: minplus op 23 juli 2021, 17:38:49Chaotisch Greisk albefta, Broer Buut... ::)  ;D


Als ik mocht kiezen werd het die corona 'Lambada'.
Die vind ik wel cool  8)

Ik heb ooit een met een Alfa Corona gereden , daar werd je ziek van hoor :p
Er was iets mis met zijn lambada sonde ook ;)


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Celica TA40

Citaat van: minplus op 23 juli 2021, 21:34:58
Citaat van: Sytse Fliege op 23 juli 2021, 21:25:27Als de letters in het alfabet op zijn doen we ze toch gewoon dubbel?

Om te beginnen met AA. Daar is ook al een club voor en ontkenning is daar sowieso altijd al een discussiepunt, dat zijn ze gewend daar!



Is dat niet het nummerbord van het koningshuis? ???  :-\

Inderdaad, de kentekens van de auto's van het koninklijk huis beginnen met AA (en dan een of twee cijfers, b.v. AA-1, AA-30, etc. als ik me niet vergis).
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Celica TA40

Citaat van: Benco op 23 juli 2021, 22:12:32
Citaat van: Broeder Bruut op 23 juli 2021, 21:30:46
Citaat van: minplus op 23 juli 2021, 17:38:49Chaotisch Greisk albefta, Broer Buut... ::)  ;D


Als ik mocht kiezen werd het die corona 'Lambada'.
Die vind ik wel cool  8)

Ik heb ooit een met een Alfa Corona gereden , daar werd je ziek van hoor :p
Er was iets mis met zijn lambada sonde ook ;)

Ik ken wel de Toyota Corona.
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Boer Bruut

24 juli 2021, 00:11:27 #163534 Laatste wijziging: 24 juli 2021, 00:13:25 door Broeder Bruut
Citaat van: Benco op 23 juli 2021, 22:12:32Ik heb ooit een met een Alfa Corona gereden , daar werd je ziek van hoor :p
Er was iets mis met zijn lambada sonde ook ;)


Dat moet de Engelse variant geweest zijn.
Daar hoor je inderdaad weinig meer van.
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

MYRYAD

Nee, nu haal je deze corona en de Vauxhall merivus door elkaar.

Boer Bruut

nee,

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/who-komt-met-nieuw-namensysteem-britse-variant-is-te-stigmatiserend-en-heet-voortaan-alpha~b8b45577/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Nicolas

Citaat van: minplus op 23 juli 2021, 21:34:03Gemotorzeisd in de tuin en gras geharkt en verwijderd aan vooral de extreem voedselrijke rand. Dat laatste om de gras te verarmen zodat er meer bloemen komen.
Het arme gedeelte heeft erg veel bloemen van een stuk of 20 soorten tussen het gras, het overbemeste gedeelte is een mix van gras en Fluitekruid nadat ik al eerder de brandnetels en bramen had verwijderd.
Was vroeger van 2 boeren en je kunt precies zien waar ze met de giertank de bocht maakten en wie van de 2 het meest (over)bemestte.

Brandnetels en bramen verwijderd. Dat heb ik hier ook gedaan. Heeft perfect geholpen gedurende een kwartier. Niet weg te krijgen krengen.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Tom!

330 kg aan oude keuken afgevoerd en sleuven gefreesd voor een nieuwe wcd.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

MYRYAD

Gezocht naar een goede raam/opbouw ventilator die, en stil is, en regelbaar, en veel m3/h kan afvoeren.
En gevonden en besteld op internet.  Vooral stil, met kogellagers, en opbouw zonder buisaansluiting,
was nog best even zoeken.

Heintje

De auto en het zwembad gepoetst. Nu uitrusten ...  ;D

Met de zoon gaat het goed: komende vrijdag wordt het gips gewisseld voor een skischoen en dan mag hij langzaam aan proberen te gaan lopen met krukken.
Ook de letselschade advocaat is aangehaakt en alle daarvoor benodigde actuele dossiers heb ik klaarliggen.

Sytse Fliege

De plaat gepoetst.

Een Audi Q2 op Schiphol geloosd en met de bus terug. Ook nog een eindje gelopen. Best lekker, even afgezien van het benauwde weer. Op Schiphol begon het te onweren, maar het lijkt nog niet naar hier te zijn doorgedruppeld.

Mag wel, is welkom, als 't zich tenminste een beetje gedraagt en niet 50 km in de omtrek alles onder water zet...  >:(

Ach, kikker toch op!

Tom!

Wat elektra aangesloten, contactdozen verplaatst en een muur aangesmeerd.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Nicolas

Een koninginnepage gespot, dus wat vlinders betreft een goed jaar!

Verder de bestelwagen kunnen herstellen nadat de zekeringskast compleet uitgefikt was. Wat een werk.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

minplus

Fijn te horen, Heintje!

Zelf vrienden bezocht en een kopie van de vergulde plaat van de Voyager uit 1977 gekregen die aliens gaat vertellen wie we zijn en waar we zitten. Inclusief de platen met beeld en geluid. Het origineel is inmiddels 9 jaar buiten de invloedssfeer van de zon in de interstellaire ruimte op een kleine 23 miljard kilometer.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Voyager_Golden_Record
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right