• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Wat hebben we vandaag gedaan?

Gestart door s_k, 13 juli 2005, 00:49:29

Vorige topic - Volgende topic

minplus

Het uitgraven en sproeien wel. :)
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Boer Bruut

Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

Boer Bruut

Citaat van: Heintje op 14 mei 2024, 18:59:29Me alwéér geërgerd aan die k*t DHL-bezorger hier.

Aangekondigde bezorgtijd: vandaag tussen 18:30 en 20:30.
Om 18:01 een mailtje dat de bezorger ons niet aantrof en dat het pakje naar een DHL-afhaalpunt gaat.
Met wat pech moet ik daarvoor alwéér naar Brunssum, 6 km verder. En in elk geval 1 dag vertraging voordat ik het onderdeel heb waar ik op zit te wachten.
We zijn al de hele dag met vier volwassenen thuis en de deurbel doet het, niets in de bus gevonden wat van DHL af komt (bv. zo'n papiertje dat je niet thuis was).
En dit is alleen al in de afgelopen maand de derde keer dat dit mij overkomt.
En een klacht indienen gaat niet, die mogelijkheid heb je niet.

K*t-DHL!  :( :( :( :( :( :(

Ik zal je helpen zodat dit nooit meer gebeurt.

Voordat je iets koopt bij een leverancier vraag je hem eerst van welke bezorgdienst ze gebruikmaken.
Is het DHL ga je naar een ander. Zo krijg je geen last meer.
Ik heb je nu geholpen vergeet dat niet want....

Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

Heintje

Tom!

Ik kies standaard bij DHL voor avondlevering, dan krijg ik een andere, betere bezorger. Nooit meer gezeik gehad
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Theo van Wermeskerken

Als ik iets koop op marktplaats vraag ik de verkoper altijd hoe hij wil gaan verzenden.
Als hij dat via DHL van plan is te gaan doen, vaak omdat dat goedkoper is, vraag ik altijd om dat toch maar via Post Nl te doen en die paar euro meerkosten gaarne zal betalen.
Net even te vaak het lompe ongeïnteresseerde gedrag van de DHL bezorgers meegemaakt.
De Post Nl bezorger die hier in de buurt vaak de bezorgingen doet noemde DHL : Dikke Honden Lul.
Tja, die twee vissen wel in de zelfde vijver.
Je hoeft geen loodgieter te zijn om van buizen te houden

Boer Bruut

Wie ie er eigenlijk ooit begonnen met dat woord te gebruiken ?

Het is HIJ  !

Anno domini 1836.

minplus

Tsja, het "hi ha hoendeloel"...

morph

De reactie van de trainer destijds, pakte erg succesvol uit:
"Kein geloel, Fußball spielen!"

MYRYAD

Vandaag mijn orthopedische sandalen gehaald. Of beter hoge schoenen met luchtgaten erin. ;D

Ik heb al twee paar orthopedische hoge schoenen, door orthopedisch vakman uit de oude van Gils /Avang schoenen gilde.
Hiermee kan ik weer langere stukken lopen.
Maar hoge schoenen zijn warm in de zomer. Beide andere paren was verzekerings werk. Deze niet, vergoeding is 2 paar per 2 of 3 jaar. Dit soort schoenen zijn ze een 50 - 55 uur mee bezig.
Handwerk, en zeker in mijn maat 49, een tijdrovend werkje!
Ik heb diep respect voor dit soort vaklui, en dankbaar wat ze kunnen. Ik kan weer stukken lopen zonder direct problemen.

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Heintje

Fijn dat je nu weer (relatief) onbelemmerd kunt lopen in de zomer!  ;D

Heintje

Ik heb vandaag door Oorlogsmuseum Overloon gehobbeld: het was erg gezellig en wat opviel was de uitstekende kop cappuccino op het terras (van "de papagaai", voor de museumingang) van een erg vriendelijke uitbater voor een onverwacht lage prijs. Als je dan toch een half uurtje moet wachten, is zoiets in een lekker warm zonnetje prima te doen.
Het was gezellig vanmiddag en ik heb genoten van de collectie in het museum.
Een aanrader!

Sytze Fliege

Ah, wat was die prijs? Ben net bezig met een vergelijkend warenonderzoek, een kop cappucino bij Loetje in Overveen kost € 3,70. Vind ik toch best wel een flinke slok (uit mijn budget).

Ik bedoel, Overloon, Overveen, same difference, als 't in Overloon significant goedkoper is, dan pak ik snel de auto die kant op om van het voordeel te profiteren!

Ik mag dan een 🤡 zijn, ik wil wél serieus genomen worden 😡 

Ach, 🐸 toch op!

minplus

Prima schoenen zo te zien.

We zijn de hele dag op visites geweest, o.a. bij jarige dochter.