• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Wat hebben we vandaag gedaan?

Gestart door s_k, 13 juli 2005, 00:49:29

Vorige topic - Volgende topic

Geen hond

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Wim72

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Nicolas

Hier gaat het na meerdere covids nog niet goed. De bloeddruk was veel te hoog, die is nu met medicatie un orde mazr ik heb veel last van rechtstaan, omdraaien enzo. Geen schepen of pretparken meer voor mij. Mijn handen verkrampen bij het minste. Inspanningen gaan moeilijk. Tig onderzoeken vinden niks.

Ik ben de laatste kamer aan hzt afwerken, 1 gipsplaat per dag.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

MYRYAD

Heb je gehoord dat er 3 long covid klinieken zijn geopend?

morph

expertisecentra post-covid

"Heeft u corona gehad en blijven de klachten langer dan 3 maanden hetzelfde? Dan spreken we van Post-Covid. Dit kan uw leven moeilijker maken. Veel van de ernstige Post-Covid-patiënten kunnen niet of nauwelijks meer werken of naar school gaan.

Post-Covid kent een breed palet van verschillende symptomen, die bij iedereen verschillen in duur en ernst. In de loop van de tijd kan dat ook veranderen. Er zijn maar liefst 200 symptomen gemeld. 
Klachten die vaak voorkomen zijn: vermoeidheid, benauwdheid, hoofdpijn, vergeetachtigheid, moeite met concentreren, reukverlies, hartkloppingen, spierpijn, angstklachten en stemmingsklachten."

In Maastricht, A'dam en R'dam.

Dhr.Viesman

Weet niet of er in Belgie ook dergelijke initiatieven zijn.
Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

Nicolas

Ja hier ook. Een probleem is dat je altijd met een aantal maanden zit tussen afspraak maken en op consultatie gaan. Bij wisselende klachten wil dat in de praktijk dus zeggen dat je kan gaan praten over iets waar je op dat moment geen last van hebt.  ::)  :)
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

minplus

Gelukkig dus wel. Dat is al iets.

Hier heeft onze wekelijkse hulp voor 2 uren al een week griep en nu ook covid..

Zelf met vrouwlief en beiden verkouden aan het bijkomen van 3 dagen met 14 man/vrouw/kind over de vloer.
Was super maar vermoeiend met overdag 85 dB ipv 20.

Tom!

Ik merk dat ik mazzel heb gehad met mijn relatief milde nawerking van covid. Ik kan er in elk geval dagelijks prima mee leven.

Vorige week de krukken aan de kant gezet en met een stok gelopen, vandaag voor het eerst zonder hulpmiddel. Dat ging prima, zij het verre van soepel en niet vlot. Een kilometer of 6 gelopen, alles bij elkaar.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Niet gek. Het kan veel erger.
Blij dat ik de vaccinaties heb genomen.

Naar schatting waren er in december 2023 320.000-508.000 volwassenen in Nederland met langdurige klachten na covid. Ongeveer een kwart (24%) geeft aan door deze klachten heel erg beperkt te zijn in het dagelijks leven. Dit komt neer op 80.000-127.000 mensen.

MYRYAD

Mailtje gelezen van dochter
 Ze heeft corona!  We hebben deze week uitgebreidt contact gehad ivm oppas kleinzoon.
Ze was toen licht verkouden.
Even afwachten dus hoe het met besmettelijkheid zit/zat.

Dhr.Viesman

Jeetje, je verwacht het eigenlijk niet meer.
Hopelijk heeft ze wel de eerdere vaccinaties gekregen zodat het wellicht meevalt
Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

MYRYAD

Tom!

Ik vraag me af hoeveel mensen er corona (gehad) hebben zonder het te weten. Testen zit niet meer in ons systeem, lijkt het.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger