• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Hoeveel Tannoy luisteraars in dit Forum

Gestart door silverstreak, 22 januari 2006, 00:41:12

Vorige topic - Volgende topic

silverstreak

Hoi,
Ben benieuwd hoeveel leden naar Tannoy speakers luisteren. Ik heb zelf 2 paar GRF-tw uit de prestigelijn. Inhoud 230 liter, met 15" Dual-concentric.  Bij respons graag type vermelden.
In alles zit muziek, als men er maar oren naar heeft.

TANNOY

22 januari 2006, 00:51:21 #1 Laatste wijziging: 22 januari 2006, 02:00:17 door TANNOY
binnenkort diy grf 15 inch dmt bk versie  ::)
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

Jan66

Ik luister naar de D300 uit de Definition serie. Ik heb ze nieuw gekocht in juni 1997.

gert feenstra

beste tannoy liefhebbers

ik luister zelf naar de tannoy d 300 en de tannoy eaton met de 10" drivers. bevalt erg goed heb de eatons nu 5 dagen en wat een verschil met de d 300. verder luister ik naar de tannoy dmt 15 mk2 van mijn ouwe heer op een prima asr emitter hd

groten gert feenstra

silverstreak

Citaat van: gert feenstra op 22 januari 2006, 15:17:12
beste tannoy liefhebbers

ik luister zelf naar de tannoy d 300 en de tannoy eaton met de 10" drivers. bevalt erg goed heb de eatons nu 5 dagen en wat een verschil met de d 300. verder luister ik naar de tannoy dmt 15 mk2 van mijn ouwe heer op een prima asr emitter hd

groten gert feenstra

en pa heeft nu nix meer??
In alles zit muziek, als men er maar oren naar heeft.

TANNOY

Citaat van: silverstreak op 22 januari 2006, 16:40:55
Citaat van: gert feenstra op 22 januari 2006, 15:17:12
beste tannoy liefhebbers

ik luister zelf naar de tannoy d 300 en de tannoy eaton met de 10" drivers. bevalt erg goed heb de eatons nu 5 dagen en wat een verschil met de d 300. verder luister ik naar de tannoy dmt 15 mk2 van mijn ouwe heer op een prima asr emitter hd

groten gert feenstra

en pa heeft nu nix meer??
die luisterd nu met een hoofdtelefoon! ;D ;)
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

silverstreak

Citaat van: TANNOY op 22 januari 2006, 16:44:20
Citaat van: silverstreak op 22 januari 2006, 16:40:55
Citaat van: gert feenstra op 22 januari 2006, 15:17:12
beste tannoy liefhebbers

ik luister zelf naar de tannoy d 300 en de tannoy eaton met de 10" drivers. bevalt erg goed heb de eatons nu 5 dagen en wat een verschil met de d 300. verder luister ik naar de tannoy dmt 15 mk2 van mijn ouwe heer op een prima asr emitter hd

groten gert feenstra

en pa heeft nu nix meer??
die luisterd nu met een hoofdtelefoon! ;D ;)
De ASR is ook van zijn pa ;D
In alles zit muziek, als men er maar oren naar heeft.

TANNOY

Citaat van: silverstreak op 22 januari 2006, 16:54:51
Citaat van: TANNOY op 22 januari 2006, 16:44:20
Citaat van: silverstreak op 22 januari 2006, 16:40:55
Citaat van: gert feenstra op 22 januari 2006, 15:17:12
beste tannoy liefhebbers

ik luister zelf naar de tannoy d 300 en de tannoy eaton met de 10" drivers. bevalt erg goed heb de eatons nu 5 dagen en wat een verschil met de d 300. verder luister ik naar de tannoy dmt 15 mk2 van mijn ouwe heer op een prima asr emitter hd

groten gert feenstra

en pa heeft nu nix meer??
die luisterd nu met een hoofdtelefoon! ;D ;)
De ASR is ook van zijn pa ;D

een gelukkige man ! ;D
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

gert feenstra

ne de set van pa luister ik alleen bij zijn huis maar als hij eerst nog bij zijn vriendin in moet ter overbrugging dan komt de ste naar mij toe yes yes yes.

alleen mijn vriendin word er een beetje gek van maar is niet erg gaat vanzelf wel over

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Bert

Citaat van: gert feenstra op 22 januari 2006, 20:21:16
ne de set van pa luister ik alleen bij zijn huis maar als hij eerst nog bij zijn vriendin in moet ter overbrugging dan komt de ste naar mij toe yes yes yes.

alleen mijn vriendin word er een beetje gek van maar is niet erg gaat vanzelf wel over
Even voordat ik het niet begrijp , je pa gaat bij zijn vriendin inwonen  :D ;)

gert feenstra

nee ze hebben samen een huis gekocht maar daar kunnen ze pas in julie in dus als hij zijn huis eerder heeft verkocht gaat hij eerst bij zijn vriendin in wonen en dan gaat de set eerst een tijdje naar mij  :laugh:

Bert

Citaat van: gert feenstra op 22 januari 2006, 20:26:27
nee ze hebben samen een huis gekocht maar daar kunnen ze pas in julie in dus als hij zijn huis eerder heeft verkocht gaat hij eerst bij zijn vriendin in wonen en dan gaat de set eerst een tijdje naar mij  :laugh:
;D Oh zo , ik hoop voor jouw dat het snel gebeurt

jeroens

Hoi allemaal

Ik heb een setje Tannoy Edinburgh's ook uit de Prestige lijn. Qua uiterlijk vind ik de grf's Mooier, maar in een ruimte van 25m2 heb ik al weinig plek. Klinken echt fantastisch op buizenversterkers.

grtzzzz
Edinburgh

Bert

Citaat van: silverstreak op 22 januari 2006, 00:41:12
Hoi,
Ben benieuwd hoeveel leden naar Tannoy speakers luisteren. Ik heb zelf 2 paar GRF-tw uit de prestigelijn. Inhoud 230 liter, met 15" Dual-concentric.  Bij respons graag type vermelden.

Ik vind ze nog steeds een beetje vreemd uitzien