• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Welke muziek heb je deze week gekocht ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:52:24

Vorige topic - Volgende topic

Tdo

Wederom een "gouwe ouwe"

Goede tradities dienen in stand gehouden te worden... ;D
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

distortion

Omdat het kan.

Tdo

Lou Reed's ecstacy op vinyl...Geweldig... :-*
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

beunky

Onder meer de complete Ring des Nibelungen door Staatskapelle Dresden o.l.v. Marek Janowski op RCA Red Seal.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
--------------------------------------------------------
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."

Neem ook een kijkje op mijn site :-)


Japie

Niets is zo onvermijdelijk als een fout waar het tijd voor is[/color]

Hakuna

Dit werd er door de postbode bij mij afgeleverd, kan ik de komende uurtjes wel mee vooruit...Spannend he?  ;D

Fusion vinyl en twee Cd,s uit de States. Alleen die onderste, die is afkomstig uit ons eigen kikkerlandje. :D

 <--- Een 3 weg systeem, maar dat worden er meer. [img width=20 height=20]http://

chansig

Vanmiddag een leuke cd gehoord, kopen zal het niet worden, waarschijnlijk huren en dan branden. Project van de zanger van sixteen horsepower wove man oid.

Groeten Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

s_k


Japie

Madness en Sublime ken ik wel (erg goed album trouwens :) ) maar wat voor muziek zijn die andere 3 albums?
Niets is zo onvermijdelijk als een fout waar het tijd voor is[/color]

Hakuna

Citaat van: Japie op 29 augustus 2004, 17:06:11
Madness en Sublime ken ik wel (erg goed album trouwens :) ) maar wat voor muziek zijn die andere 3 albums?

Die andere is een zg Picture disc van Pinkfloyd ''wish you where here'' Maar dat zal wel niet bestemd zijn voor jouw tere oortjes.  ;D

Maar heb nu deze opstaan.

STUART HAMM ,outbound, 2000 (Zomba)

 <--- Een 3 weg systeem, maar dat worden er meer. [img width=20 height=20]http://

Tdo

Het is tijd voor Mishima van Philip Glass... :)
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

Tdo

'Jongens waren we - maar aardige jongens'

beunky

Het Concierto de Aranjuez en het Fantasías Para un Gentilhombre van Rodrig door John Williams en het Philharmonia Orchestra o.l.v. Louis Frémaux op Sony (SK 37848), het Stabat Mater van Pergolesi door Andreas Scholl, Barbara Bonney en Christophe Rousset & Les Talens Lyriques op Decca (466134), Schumann Piano Concerto, Grieg Pianoconcerto en Piano Sonata door Stephen Kovacevich, Zoltán Kocsis en het BBC Symphony Orchestra o.l.v. Sir Colin Davis op Philips (446192), het Streichquintett C-Dur (D 956) van Schubert door het Emerson String Quartet en Mstislav Rostropovich op Deutsche Grammophon (431792), Chopin - Piano Sonatats 1-3 door Vladimir Ashkenazay op Decca (448123), Shostakovich Zevende symfonie door het Londen Philharmonic Orchestra o.l.v. Bernard Haitink op Decca (425068).
Allemaal in de aanbieding voor zeven euro per stuk bij Music Store. Ik had voor vijftig euro aan Irischeques gekregen, dus die moesten gelijk maar op ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
--------------------------------------------------------
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."

Neem ook een kijkje op mijn site :-)


Japie

Citaat van: Qwert op 29 augustus 2004, 17:52:46
Citaat van: Japie op 29 augustus 2004, 17:06:11
Madness en Sublime ken ik wel (erg goed album trouwens :) ) maar wat voor muziek zijn die andere 3 albums?

Die andere is een zg Picture disc van Pinkfloyd ''wish you where here'' Maar dat zal wel niet bestemd zijn voor jouw tere oortjes.  ;D

Af en toe is Pink Floyd best leuk moet ik zeggen hoor :)
Niets is zo onvermijdelijk als een fout waar het tijd voor is[/color]

s_k

Citaat van: Japie op 31 augustus 2004, 11:34:19
Citaat van: Qwert op 29 augustus 2004, 17:52:46
Citaat van: Japie op 29 augustus 2004, 17:06:11
Madness en Sublime ken ik wel (erg goed album trouwens :) ) maar wat voor muziek zijn die andere 3 albums?

Die andere is een zg Picture disc van Pinkfloyd ''wish you where here'' Maar dat zal wel niet bestemd zijn voor jouw tere oortjes.  ;D

Af en toe is Pink Floyd best leuk moet ik zeggen hoor :)

Tere oortjes!?
Sublime maakt toch meer herrie dan Pink Floyd.
En euh... De picture disc is van Sublime. Pink Floyd is 'alleen maar' half-doorzichtig-mat-blauw. Klinkt erg goed trouwens.
Dan heb je dus inderdaad Pink Floyd. Dat ken je wel en dat laatste is... Tja, Nicola Conte. Een man.
EUhm... Jazz, Salsa, 60's 'hippiemuziek', van die fun-beetle-T1 busjes muziek en dan nog een vleugje saint-germain. Hoorde het in m'n plaatselijke muziekzaak en was verkocht. Heerlijk ist :).