• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Welke muziek heb je deze week gekocht ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:52:24

Vorige topic - Volgende topic

Jeronimo

2 maart 2021, 16:00:05 #14460 Laatste wijziging: 3 maart 2021, 07:57:50 door Jeronimo
Toch wel een speciale vermelding hier:

Epica - Omega in twee uitvoeringen, want zo goed vindt ik deze:

4CD Earbook en 2LP wit goud splattered vinyl met de nodige frutselfernalia



Gelet op de, volgens alle gelezen reviews, geweldige mix ben ik zeer benieuwd naar de geluidsweergave. Was die van de laatste van Ayreon wat teleurstellend, deze moet top zijn.

Tom!

Dat is lang geleden, dat ik heb kunnen kringloopshoppen... er lag ook extra veel, een paar fijne aanwinsten.

Camel - The single factor
Camel - Pressure points (live)
Camel - Stationary traveller
Camel - I can see your house from here
Faithless - Renaissance DJ Set

Allemaal spul wat je niet vaak tegenkomt en voor prima prijzen.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Moest je een afspraak maken?
Want ik mis het wel, die bezoekjes en rondneuzen. Los van het feit dat ik nog een serie spullen heb liggen om langs te brengen.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Tom!

Ja, maar ik kreeg uiteindelijk alle vrijheid om rond te kijken. Middenin de week overdag was er niemand te bekennen.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Tom!

Bij een van de kringlopen hier zijn enorm veel CDs binnengekomen. Helaas niet de kringloop waar alles 1 euro is, maar 3 euro is nog steeds niet extreem duur voor een goede CD. Naast veel Slayer, Metallica en meer van zulks lag er veel Queen, wat Bowie, veel Sting, Zappa, Depeche Mode, Aerosmith, Yes... ik heb het een en ander meegenomen waaronder Ekseption, Emerson, Lake & Palmer, Zappa, Yes, Massive Attack en Faithless.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Gefeli.
Gangbare prijzen hier, tenzij je voor Gert en Hermien of De Havenzangers gaat.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Tom!

Gelukkig waren er ook een paar 1 euro, anders had ik niet zoveel meegenomen. Best veel spul wat je niet vaak tegenkomt in kringlopen.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Jeronimo

15 april 2021, 11:19:10 #14467 Laatste wijziging: 15 april 2021, 11:23:48 door Jeronimo
Lang geleden dat ik in een kringloopwinkel was. Als ik je vondsten zie Tom begint het wel te kriebelen.

Op een heel andere wijze verworven, een tijdje geleden in de pre-sale, dus nog voor een normale prijs, jaren na hun vorige (Truth is a beautiful thing, 2017):

London Grammar - California Soil (Earbook, 12" transparent wit vinyl, 10" transparent blauw vinyl, CD, download code, 2021, EU). Komt officieel dacht ik pas morgen uit. Staat (derhalve?) nog niet op Discogs. Eerst geprobeerd via de site van de band te bestellen, maar de verzendkosten (incl. invoerheffing) voor artikelen vanuit de UK zijn nu achterlijk hoog geworden. Het zou mij dan 130 pond :o hebben moeten kosten. Gelukkig heb ik een goede platenzaak in de buurt.

Tom!

Zo goed is het meestal ook niet bij kringloopwinkels hier hoor, er is alleen in de lockdown aardig wat spul binnengebracht. Als ik onbeperkt had kunnen shoppen, waren er nog 50 CDs bijgekomen...
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Duclaasie

Zojuist A/B van Kaleo besteld en Live in London van Mavis Staples. Komen later deze week binnen.

ShaggyNL

Vrijdag de Yello 40 jaar box binnen gekregen. Betreft 4 CD's. Nu heb ik practisch alles al dubbel, danwel niet vaker op CD en LP. Maar ik moest dit gewoon hebben.

Luxman | JK Acoustics | Stax | Audio-Technica | Sony | Yamamoto Soundcraft

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Tom!

4 mei 2021, 21:28:15 #14472 Laatste wijziging: 4 mei 2021, 22:54:49 door Tom!
Omdat ik toch pas om 14.00 hoefde te werken, heb ik de twee kringlopen afgestruind. Iets minder selectief geweest ditmaal, maar nog veel moois laten liggen.

Rebirth of the cool
Boz Scaggs - Silk degrees
Pink Floyd- The division bell
Led Zeppelin - Remasters
Talking Heads - The best of
Talking Heads - Speaking in tongues
Depeche Mode - DM 81-85 en 86-98
Joe Jackson - Laughter & lust
Thijs van Leer - Introspection 2
Moloko - Do you like my tight sweater?

Lekker gevarieerd weer. Ook nog voor een habbekrats een 5 CD-box met jaren '80-hits gescoord voor ouwe-lullen-feestjes.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Tien mooien.
Denk dat het tijd wordt dat ik ook weer eens langs een kringloop ga....
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Rubble

Die Depeche Mode verzamelaars zijn fijn, heb ik ook.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield