• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Welke muziek heb je deze week gekocht ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:52:24

Vorige topic - Volgende topic

dimitri

Frank Ocean -  Blond 2LP (Album, Limited Edition, Unofficial Release, Random Multi Colored Vinyl)
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

Jeronimo

De nieuwste van:

Natalie Merchant - Keep Your Courage 2LP

Fatoumata Diawara - London KO (Limited Edition LP)

Jeronimo

Al Di Meola, John McLaughlin, Paco De Lucia – Friday Night In San Francisco (2LP, 45rpm, 1981/2020 remaster, US). Impex Records.

Tom!

Nog steeds erg fraai om te horen, staat hier minstens elke twee weken op.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

dimitri

* Stikstof - Moeras (Vinyl, LP, Album)


* Pantera – Far Beyond Driven (2 x Vinyl, LP, Album, Reissue, Gatefold)


* Frank Ocean – Nostalgia, Ultra. (Vinyl, LP, Reissue, Unofficial Release, Green)
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

dimitri

* Frank Ocean - Channel Orange (2 x Vinyl, LP, Album, Limited Edition, Unofficial Release, Orange)
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

Jeronimo

Ik zag op de website van Rhino records ook een mooie Pantera box staan. Wellicht ook iets voor jou?

dimitri

Citaat van: Jeronimo op 28 juni 2023, 13:59:15Ik zag op de website van Rhino records ook een mooie Pantera box staan. Wellicht ook iets voor jou?
Uiteraard meteen even gekeken ;). De 'gewone' boxset uit 2015 komt niet opnieuw uit, maar wel een picture disc boxset van alle studio-albums. Geen fan van picture discs en ondertussen heb ik de reissues van de albums die ik wil hebben bijna allemaal al weten op te pikken.

Wel bedankt voor het mij onder de aandacht brengen!
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

Jeronimo

Waren het picture discs? Dan heb ik niet goed opgelet. Van PD's ben ik ook geen fan van. Gekleurd vinyl speelt in de meeste gevallen wel goed af, maar na een slecht bevallen ontmoeting met de picture disc van Endless forms... van Nightwish, een werkelijk prachtig vormgegeven picture disc, was het de laatste keer dat ik een album op zo'n plaat heb aangeschaft. Dat album was zelfs zo slecht draaibaar dat ik hem weer bij de platenzaak heb teruggebracht. Jammer van die box dan.

dimitri

Citaat van: Jeronimo op 28 juni 2023, 16:49:00Waren het picture discs? Dan heb ik niet goed opgelet. Van PD's ben ik ook geen fan van. Gekleurd vinyl speelt in de meeste gevallen wel goed af, maar na een slecht bevallen ontmoeting met de picture disc van Endless forms... van Nightwish, een werkelijk prachtig vormgegeven picture disc, was het de laatste keer dat ik een album op zo'n plaat heb aangeschaft. Dat album was zelfs zo slecht draaibaar dat ik hem weer bij de platenzaak heb teruggebracht. Jammer van die box dan.
Ik heb welgeteld 1 picture disc, van Kylie Minogue's "Slow" 12":

En dat is meer dan voldoende ;)
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

dimitri

* Kendrick Lamar – Good Kid, M.A.A.d City 2LP (reissue)

Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

dimitri

Terug van vakantie, dit is de score van de Scandinavische tour:

* Kids See Ghosts - Kids See Ghosts (LP, Album, RE)


* Kanye West - Late Registration (2xLP, Album, RE)


* Lauryn Hill - The Miseducation Of Lauryn Hill (2xLP, Album, RE)


* The Weeknd - Starboy (2xLP, Album, Red)


* De La Soul - Ring Ring Ring (Ha Ha Hey) (7", Single)


* Bolt Thrower - The Ivth Crusade (LP, Album, Ltd, RE, RM, Sno)


* Government Warning - No Moderation (12", MiniAlbum)


Uiteraard zijn de coole platen van mij, de andere van m'n zoon.
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

Luistervriend

Citaat van: dimitri op 29 juni 2023, 13:03:01Ik heb welgeteld 1 picture disc, van Kylie Minogue's "Slow" 12":
En dat is meer dan voldoende ;)

Die heb je zeker aan de muur boven je set gehangen, toch? 🤪
Voorganger en collectant van onze Overtuiging Belijdenis  Gemeenschap (OBG)  "Het Laatste Woord"
Zoals het al zegt, wij creëren dagelijks een nieuwe realiteit, zoals AI, onze Schepper, ons inspireert.

Aanmelden kan via PB. 🤪

dimitri

Citaat van: Luistervriend op  5 september 2023, 19:16:44
Citaat van: dimitri op 29 juni 2023, 13:03:01Ik heb welgeteld 1 picture disc, van Kylie Minogue's "Slow" 12":
En dat is meer dan voldoende ;)

Die heb je zeker aan de muur boven je set gehangen, toch? 🤪
Zoals in ieder goed huwelijk kijk ik gewoon soms stiekem naar deze plaat :D
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right