• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Welke muziek heb je deze week gekocht ?

Gestart door Tdo, 26 augustus 2004, 20:52:24

Vorige topic - Volgende topic

Sytse Fliege

Wat ben je in Henksnaam aan het doen, Dimitri, Vader A. aan het herdenken of zo?

Geïnitieerde / Forumgek (zonder wrijving geen glans)

Luistervriend

12 november 2022, 00:38:16 #14596 Laatste wijziging: 12 november 2022, 00:40:42 door Luistervriend
Citaat van: dimitri op 11 november 2022, 12:34:13Toepasselijker kan niet op deze dag:
Various – Carnaval In Mestreech (2LP mono)

:)

Citaat van: Sytse Fliege op 11 november 2022, 18:33:40Wat ben je in Henksnaam aan het doen, Dimitri, Vader A. aan het herdenken of zo?

11 november de start van het carnavalsseizoen. Ook wel: De elfde van de elfde. Dit is de dag waarop Prins Carnaval en zijn gevolg bekend worden gemaakt en waarop de Raad van Elf voor het eerst vergadert over het komende carnaval.

Met een vriendelijke groet,

minplus

Voor mij wegwezen dus als de muziek aan gaat.
Los van dat ik ook nooit iets heb gehad met het zuipen en hossen.
De optochten heb ik altijd wel kunnen waarderen.
Maar goed, carnaval was als ik me niet vergis losgaan nadat je heel lang weinig tot niets mocht.
Daar had ik geen last van, ik mocht altijd heel erg veel. De gekste dingen die ik deed wisten mijn ouders gelukkig niet, net zoals ik bij mijn dochters sommige dingen gelukkig niet wist.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Niemand

Carnaval is eigenlijk goed beschouwd een groot huichelfeest ,bwah
Behandeld/Hvd Heiden/ThvW/Berret.1xCd205Ddacs,Chaos3,ThvWkabels tot in deTannoy3828. Filter+DFcabinets+MSBL51PeterGRF2+12inchJelco.AstinTrew8000 SdWKT88
Set2 cd 205 pdacs TechnicsSL5Shibata ChaosBocama Expelecvv  PhilipsRH456 Errescd1105 Nak700. Set3 MSbl91 MFB541tv/dvd
Nad usbdac Erres 1312.

dimitri

Citaat van: Sytse Fliege op 11 november 2022, 18:33:40Wat ben je in Henksnaam aan het doen, Dimitri, Vader A. aan het herdenken of zo?

Hahahaha :D. Wat luistervriend al aangaf, het was de 11e van de 11e. Als iemand die 10 jaar in Maastricht heeft gewoond, ben ik toch besmet geraakt met carnaval. Ik ken de vooroordelen van 'Huilanders' (ben er ook een!) m.b.t. dit feest, maar ik kan je verklappen dat het niet simpelweg een hosfestijn is met een boerenkiel aan. ;)
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

minplus

De 11e van de 11e is St. Maarten. Dus zingende kinderen met lampionnen.
Maar dat is meer iets van Noord en Oost Nederland zoals hier. :)
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

dimitri

VA - Country Psychosis I LP

FFOOSS, Sin City, Atomic Suplex, Hurricane Joe, Teaniemen, Jellephant, The Amazing Stroopwafels, Johnny Cash Converters, King Dick, FIEP x Maria B.C., Parisian Night Suit, Tatata's, Bart Hoevenaars, Reverend Beat-Man – Country Psychosis I

Label: Little Water Records – LWR02
Format:
500 x Vinyl, LP, Compilation, Stereo
Country: Netherlands
Released: Nov 20, 2022
Genre: Folk, World, & Country
Style: Country

Net per toeval ontdekt en kan helaas maar een nummer van deze release op youtube vinden. (Vnl.) Nederlandse bands die Country-klassiekers coveren.

Op bandcamp staan meer nummer
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

Jeronimo

Leuke vondst Dimitri. Ik word weer helemaal teruggespoeld naar de jaren 80 ook, naar bands als The Meteors en The Nomads (psycho rockabilly/alt. country rock) hints van The Gun Club etc.
AVM CD1+/G. Tent Clock, Yamaha CDR-HD1000
Linn Sondek LP12+AT ART9, Micro Seiki DD-5E+AT33 PTG/II, Jobo Acoustical 3100+Shure V15/III
Luxman WL550, Nakamichi 680ZX, Akai GX-635D
Classé CP-800/CA-2100, JK Acoustics Ultimate Phono, Graham Slee Reflex C
JK Reference Junior, Philips FidelioX2
Audioquest

dimitri

Citaat van: Jeronimo op 23 november 2022, 11:22:12Leuke vondst Dimitri. Ik word weer helemaal teruggespoeld naar de jaren 80 ook, naar bands als The Meteors en The Nomads (psycho rockabilly/alt. country rock) hints van The Gun Club etc.
Leuk om te horen, Jeronimo. In die tijd waren vooral vrienden van me heel erg into The Meteors etc. Ikzelf had het te druk met rechtlijnige, elitaire punker zijn haha. De alt-country is wel altijd blijven hangen gelukkig. 

Sytse Fliege

Dat nummer op joetjoep is een beetje een kruising tussen CSN&Y (Daylight Again) en Sweet Smoke (Just a poke). Klinkt lekker :)

Geïnitieerde / Forumgek (zonder wrijving geen glans)

dimitri

Sinds lange tijd weer eens bij Concerto geweest. Dit was de score:

Burning Spear - Live In Paris Zenith '88 (2LP)