• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

5.1 Surround setup op grote schaal

Gestart door plivius, 23 september 2006, 14:49:20

Vorige topic - Volgende topic

plivius

Hallo allemaal,
Na het doorbladeren van de topics leek dit me de beste plek voor mijn vraag, alle hulp is welkom!

In verband met een multimedia-presentatie moet ik binnenkort een vrij grote Surround 5.1 setup realiseren. Dat wil zeggen, ik heb de beschikking over een zaal (±20mx15m) en mag het aanwezige materiaal gebruiken: (400W speakers 5x + subwoofer, 10 kanaals Dynacord mixer).
Mijn laptop levert AC3 SPDIF uit, dus moet ik iets huren om de vertaalslag te maken naar de aanwezige backline. Ik ben bang dat een standaard Surround versterker/receiver niet genoeg vermogen heeft.

Wellicht heeft iemand een goede suggestie? Dank!
Gr. Plivius.

Wesley

Probeer deze is schijnt een beest te wezen, nooit gehoord wel gezien en ziet er spectaculair uit :o

Met vriendelijke groet:Wesley

TANNOY

CitaatIn verband met een multimedia-presentatie moet ik binnenkort een vrij grote Surround 5.1 setup realiseren

geplaatst op: 23 September 2006

denk dat dat al gebeurt is! ;D ;D
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

Wesley

Citaat van: ***TANNOY*** op 26 december 2006, 23:02:06
CitaatIn verband met een multimedia-presentatie moet ik binnenkort een vrij grote Surround 5.1 setup realiseren

geplaatst op: 23 September 2006

denk dat dat al gebeurt is! ;D ;D

Pfffff idd stom :-\ ach shit happens zeggen we maar ;)

TANNOY

maar bedankt voor de mooie plaatjes! :o :o
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

Wesley

Citaat van: ***TANNOY*** op 26 december 2006, 23:04:24

Ja mooi is ie he 50 kilo schoon aan de haak, jammer genoeg nooit echt goed gehoord in een mooie setup, ooit maar is proberen hehehe ;D

TANNOY

Citaat van: Wesley op 26 december 2006, 23:06:15

Ja mooi is ie he 50 kilo schoon aan de haak, jammer genoeg nooit echt goed gehoord in een mooie setup, ooit maar is proberen hehehe ;D
best een gewicht zeg! :D
maak je niet vaak mee zulke zwaargewichten! :o

Wesley

Citaat van: ***TANNOY*** op 26 december 2006, 23:06:59

Nee idd jammer genoeg gaat de prijs ook per kilo  :-\

TANNOY

Citaat van: Wesley op 26 december 2006, 23:08:11
Citaat van: ***TANNOY*** op 26 december 2006, 23:06:59

Nee idd jammer genoeg gaat de prijs ook per kilo  :-\

ik ken dat! ;D ;D :angel:

Drs Pijpoloog

Canor TP 106vr precision tube amplifier, VPI hw 19 MK IV, met SME IV arm en een Ortofon Jubilee element, Sugden, optima phono pre(KT gemod.), Sony SCD 555es(KT gemod.), speakers, ADAM audio, De Column MK III. bekabeling , DIY, v/d hull en Isotek.