Nieuwe eindbuizen voor Little Ceasar, welke?

Gestart door .., 17 maart 2007, 20:01:35

Vorige topic - Volgende topic

telefunken

Citaat van: Andries van Aarsen op 29 juli 2007, 11:03:56
Citaat van: telefunken op 28 juli 2007, 22:23:56
Citaat van: Andries van Aarsen op 28 juli 2007, 14:07:13
Horn, kun ongeveer zeggen hoe de TJ klinkt t.o.v. de KR 300B? Ben namenlijk van plan om TJ's te gaan bestellen.

mvg. andries.
een TJ is een mooimaker een kr zet wat puntjes op de i
maar een TJ is een heerlijk om naar te luisteren voor het geld heb je geen spijt of miskoop.

!!!!!dit geld voor iedereen hier op het forum!!!!!
als iedereen nou eens niet zo bijdehand hier deed maar gewoon zijn woonplaats bij zijn gegevens zou achterlaten is de kans groter dat men geholpen word.
want misschien woont men wel bij elkaar in de buurt,is altijd prettiger om iets te lenen voordat men tot de aanschaf over hoef te gaan.

De TJ zet ik zeker op mijn lijstje van genomineerde 300B's als vervanging van mijn huidige KR's.

Nou woon ik niet echt in de buurt en geef ik op internet mijn adres niet prijs, alleen via pm.

mvg. andries.

een plaatsnaam is een leidraad,een straatnaam met huisnummer erbij is een volledig adres.
ik woon in poortugaal,in welke straat woon ik dan(mag met huisnummer)?
mijn vrouw vroeg eens aan mij (als je moet kiezen tussen mij of de audio wat zou je dan doen---antwoord---ik zal je missen)

Paul Demo

De prijzige buisjes is precies de reden dat ik voor Atma Sphere heb gekozen. Draait alleen met betaalbare Sovtekbuizen (wel meteen 16 in totaal ::)).
zonder vliezen het gehoor herontdekt

..

Telefunken, je hebt gelijk ;).

Paul je hebt dan een mooie versterker, die Atma Sphere 8). Wat voor speakers stuur je aan met deze versterkers?

mvg. andries.

Paul Demo

Het topmodel van MC sustems, de MC3. Een echt perfect huwelijk met de 2x60 watt klasse A van de Atma's.

..

Dat zijn mooie speakers. Maar hoe is het laag met deze speakers i.c.m. de OTL's. Ze zeggen dat OTL versterkers aangesloten op een luidspreker een wat weker/ minder krachtig laag produceerd?

mvg. andries.

Paul Demo

Het geheel geeft een strak en zeer krachtig laag weer. Krachtiger dan dat ik met 2 stuks A3000  van T&A had.

..

Citaat van: Paul Demo op 29 juli 2007, 11:54:44
Het geheel geeft een strak en zeer krachtig laag weer. Krachtiger dan dat ik met 2 stuks A3000  van T&A had.

Dat gerucht dat een OTL minder laag weergeeft dan andere versterkers geldt denk ik alleen voor kleinere OTL's met minder eindbuizen. Hebben jouw Atma Sphere's 16 buizen per monoblok of in totaal?

mvg. andries.

Paul Demo

2 stuurbuizen en 8 eindbuizen per blok.