• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

welke surround receiver en luidsprekers voor 1000 euro?

Gestart door Ludwig, 26 maart 2007, 17:32:55

Vorige topic - Volgende topic

Ludwig

Ja, ik weet het, maar dan moet je ook nog net die setjes vinden  :-\
En helemaal ideaal zou dan zijn dat je ze na elkaar kan beluisteren in dezelfde zaak.
In een winkel als mediamarkt kan je geen idee vormen van het geluid.
liefst zou ik ook via een webwinkel of tweedehands kopen, scheelt wel in de prijs  ;D

TANNOY

Citaat van: Ludwig op 28 maart 2007, 16:39:04
En helemaal ideaal zou dan zijn dat je ze na elkaar kan beluisteren in dezelfde zaak.
liefst zou ik ook via een webwinkel of tweedehands kopen, scheelt wel in de prijs  ;D
je kan mij een bericht sturen ludwig als je vragen hebt! ;)
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

Proenski

Citaat van: Ludwig op 28 maart 2007, 16:39:04

Luisteren kan in een beetje HIFI zaak natuurlijk, maar of die de bewuste setje hebben weet ik niet. Kan best zijn dat ze enkel speakersetjes in een hogere prijsklasse hebben. Maar dat is snel uitgevonden.

En anders zit er niks anders op dan bij iemand thuis te luisteren en kijken of dat bevalt.
SACD: Sony SCD-555ES | Blu Ray/ DVD Sony BDP-S1200 | Media: Humax iHDR 5200c
Receiver: Marantz SR8001 | Speakers: Dynaudio Audience 72, Polk S35E, DLS flatbox
Head-fi: Musical Fidelity X-Can v3, Audio-Technica M50X
Interlinks: Pear Bosc, Supra Trico, Speakerkabel: Van den Hul CS-122, the Snowline

TANNOY

leuke sony qs versterker,mission speakertjes voor en achter en een leuke met ingebouwde versterker!! :angel:
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

Proenski

Citaat van: tannoy op 29 maart 2007, 17:43:33
leuke sony qs versterker,mission speakertjes voor en achter en een leuke met ingebouwde versterker!! :angel:

Klinkt ook goed  ;)
SACD: Sony SCD-555ES | Blu Ray/ DVD Sony BDP-S1200 | Media: Humax iHDR 5200c
Receiver: Marantz SR8001 | Speakers: Dynaudio Audience 72, Polk S35E, DLS flatbox
Head-fi: Musical Fidelity X-Can v3, Audio-Technica M50X
Interlinks: Pear Bosc, Supra Trico, Speakerkabel: Van den Hul CS-122, the Snowline

Koei

Hebben hier Sony ES serie receiver staan van 450 euro geloof ik. Met Kef 2005.1 eitjes. Klinkt wel leuk :).
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.

Benco

momenteel zaken te doen bij Nad , door de nieuwe Europeese wetgeving (lood soldeer)  zijn er nog heel wat Nad toestellen die nog in stock staan ... er is een nieuwe reeks (die gewoonweg ander soldeer hebben en verder  niets of zeer weinig verschillen )  de lood soldeer overstock toestellen gaan nu aan  mooie kortingsprijzen over de toonbank... In Antwerpen is het toch zo ...

Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

erreper

Probeer 4 keer een tannoy M2 te vinden, dit kost je ongeveer 150 euro bijelkaar, doe daar de m center bij (50 euro) en een subje; TS-8 (250 euro) en je hebt een machtig mooi surround setje! dus alles bijelkaar ben je 450 euro kwijt aan fatsoenslijke speakers, dan hou je nog 550 euro over voor een mooie ht- receiver, ik zou dan een marantz sr5500 nemen die je voor ongeveer 300 euro kan vinden. Dan kom je op 750 euro. En heb je nog genoeg geld over om een Marantz dv6600 dvd speler te kopen en/of wat mooie kabels en standjes te kopen. En dan hoef alleen nog maar te genieten!

Brystonman

Ik weet niet hoe je tegenover 2de hands staat?
Maar ik heb nog een mooie Denon AVC-A1D in de aanbieding:
http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=9864.0