Welke condensatoren gebruiken jullie?

Gestart door .., 21 april 2007, 17:12:10

Vorige topic - Volgende topic

..

In m'n Tribute DAC zitten WIMA MKP's als koppel condensators in de uitgang. Deze wil ik graag vervangen door andere types, maar wel met ongeveer dezelfde afmetingen. Dus geen grote ronde Mundorfs of platte Duelunds. Ben gewoon op zoek naar een waardig alternatief, iemand tips? :)

KT88

Welke waarde en spanning?

Ik ben goed te spreken over de vierkante blauwe Siemens MKP-tjes, heb die ook nog wel liggen denk ik.
- Audiodidact -

..

Citaat van: KT88 op 30 december 2013, 00:01:26
Welke waarde en spanning?

Ik ben goed te spreken over de vierkante blauwe Siemens MKP-tjes, heb die ook nog wel liggen denk ik.

Daar zal ik morgen even naar moeten kijken, dan haal ik de DAC wel even open.

André

Citaat van: Andrys van Aerssen op 29 december 2013, 23:56:21
In m'n Tribute DAC zitten WIMA MKP's als koppel condensators in de uitgang. Deze wil ik graag vervangen door andere types, maar wel met ongeveer dezelfde afmetingen. Dus geen grote ronde Mundorfs of platte Duelunds. Ben gewoon op zoek naar een waardig alternatief, iemand tips? :)

Welke waarde?
Ik heb nog wel aardig wat liggen.
Classé cp-45 Maas edition,Perreaux reference 3400 Maas edition,Acoustic Siganture challenger,Benz ace s lo,Bluenote b5 titanium,Sonos zp90 Magna,zelfbouw speakers,Black Lion Red Sparrow dac.

Kringlopers zitten in een visuele cirkel.

.

Hij gaat proberen er een spreeuwtje van te maken  ;D

Gaat niet lukken  ;D

ERO MKC  8)

..

Dat ga ik niet proberen en die ambitie heb ik al helemaal niet, ik concentreer me wel op de juiste dingen 8).

Maar die ERO's klinken ook wel interessant.

.

Je moet even kijken wat voor waarde dat heeft, misschien heb ik wel iets dat past.

A. Buys

Geen condensator? of komt er teveel DC uit?
|         |        |       |      |     |    |   |    |     |      |       |        |         |